Gå til innhold

Noen som har fått tilbud om barnehageplass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har søkt om barnehageplass med oppstart til høsten som har fått svar/tilbud om plass enda? Står på kommunens hjemmeside at første runde med tilbud blir sendt ut i dag. Har i tillegg huket av for nedsatt funksjonsevne (hun har barneautisme) som blir prioritert, så kjenner jeg begynner å bli litt sånn småstressa over å ikke ha hørt noe enda..😅

Undersøkt en del på forhånd, og barnehagen vi søkte i er i grunnen den eneste som virker å ha det hun trenger..

Anonymkode: 0b0fe...6fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppstart i august, og fikk førstevalget:) fikk svar i midten av februar. 

Anonymkode: e3111...2ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Oppstart i august, og fikk førstevalget:) fikk svar i midten av februar. 

Oi såpass! Det var tidlig😊 Fikk svar nå vi og, og fikk førstevalget, så da kan vi slappe av😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi såpass! Det var tidlig😊 Fikk svar nå vi og, og fikk førstevalget, så da kan vi slappe av😅

Ja, det synes jeg og:) men supert med raskt svar. Fint å høre du fikk førstevalget:)

AnonymBruker
Skrevet

Oi, hvor er det dere holder til som har fått svar så fort? Er det «førstemann til mølla» som gjelder, mtp du som fikk svar allerede i februar? Jeg trodde ikke søknadene ble behandlet før etter fristen 1 mars. Søkte dagen før, kjente jeg ble litt stressa nå 😅 ikke fått svar

Anonymkode: abd8a...1ab

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi, hvor er det dere holder til som har fått svar så fort? Er det «førstemann til mølla» som gjelder, mtp du som fikk svar allerede i februar? Jeg trodde ikke søknadene ble behandlet før etter fristen 1 mars. Søkte dagen før, kjente jeg ble litt stressa nå 😅 ikke fått svar

I Oslo er fristen 1 mars og første runde sendes ikke ut før 22 mars så det kommer nok an på hvor du bor. 

Anonymkode: cf89e...7ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg bor i Oslo og får ikke svar før tidligst 22 mars :) 

Anonymkode: 4723d...165

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i Porsgrunn og fikk svar i dag. Fikk plass på 3.valget da, så ikke heeelt fornøyd.
Men det er mest pga at 3.plassen ligger lengre unna, og vi ønsket å ha en barnehage ungen vår kunne få venner som hen skal gå på skole med.

Anonymkode: 1cd66...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...