Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente, eller jeg bør kanskje skrive kvinne, på snart 29 år. Jeg har vært singel i nå 7 år, mest på grunn av eget intenativ i datingverden. Har 2 forhold bak meg før det, og har ellers hatt ett par som jeg har holdt litt på med de siste årene. Har ikke følt meg helt klar for å prioritere forhold igjen før nå, da jeg legger så mye av meg selv inn i en evt partner, og er redd for å bli skuffet og såret. Nå føler jeg som sagt at jeg er klar igjen, og jeg har jo også et ønske om å ikke måtte gå gjennom med å få barn alene i fremtiden. Men, så til mitt spørsmål. Det er ikke like enkelt å møte folk i denne korona tiden vi lever, så jeg har vurdert å melde meg inn på en datingside. Det finnes derimot så mange sider, og jeg ser at det er mange som tar godt betalt for det ene og det andre på disse sidene. Er det noen her som har erfaring med datingsider? Hvilke som kanskje fungerer best? (hvis du har prøvd ulike). Hva som er negativt eller positivt med sidene, eller med å finne en partner på nett generelt?

Jeg takker for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker.no virker som ei veldig grei side (fra et mannlig perspektiv), hvis du er ute etter noe mer seriøst. Det er noe begrensning i hvem du kan kontakte (som gratis bruker kan du kun ta kontakt med betalende brukere- det igjen viser bare at disse er litt mer seriøse). Du får også laget en 'personlighetsprofil', så du matcher med andre som har lignende verdier, interesser og ideologi som deg.

Det beste ville vært å møte noen gjennom felles bekjente ^^ da er du sikret at folka er blitt 'sjekket ut' på forhånd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel og i samme situasjon som deg ts. Har hatt så lyst til å møte noen i hverdagen som det oppstår naturlig kjemi med, men det er ikke lett nå.

Følger tråden😊

Anonymkode: c9b50...73d

• Liker 1
Skrevet

Ja det er ikke enkelt å møte noen "naturlig" i dag. Jeg er veldig omgjengelig, og liker godt å prate med ukjente på byen osv. Nå blir jo alt litt rart, og vanskelig. Jeg kan kanskje teste ut sukker 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er helt greit! Bruk det nå i starten og gled deg til sensommer og høsten når vi endelig kan gå ut igjen.

Anonymkode: 98aae...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

fetlife anbefales, om du liker bdsm

Anonymkode: 05d3b...cb7

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 8.54):

fetlife anbefales, om du liker bdsm

Anonymkode: 05d3b...cb7

Litt seint svar, men jeg er og har vært på fetlife i mange år. Har bare ikke helt tenkt at det er en plass for en fremtidig partner, da jeg har opplevd så mange meldinger av gifte menn der inne. Men må kanskje ta meg i nakken å svare noen av de 60 meldingene jeg har 🤭

Anonymkode: b0c74...42d

Skrevet

Møteplassen, der møtte jeg min store kjærlighet for 5 mnd siden ❤️

AnonymBruker
Skrevet
EmilieH skrev (5 timer siden):

Møteplassen, der møtte jeg min store kjærlighet for 5 mnd siden ❤️

Jeg har prøvd møteplassen, men det er så mye rart der, at det har jeg gitt opp. Du var nok veldig heldig.

Anonymkode: 3c983...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...