AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Har en baby på 6 mnd som jeg synes har litt lite våkentid. Han sover fra ca kl 19-06, med amming hver 2-3.time. Da spiser han nærmest i søvne, så jeg regner det ikke som våkentid.. På dagen er han våken ca 1.5 time før han trenger ny dupp. Før leggetid er han innimellom våken 2.5 time.. Og da strekker vi det. Hører om at andre babyer i den alderen har mye lenger våkentid på 3 timer, så bekymrer meg for at min har for lite våkentid. Er førstegangs (åpenbart ) Takknemlig for tanker og svar. Anonymkode: 86b1c...4fa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Tror min minste var som din (husker ikke akkurat hvor lang tid det gikk mellom hver dupp, men mye kortere enn med eldste i alle fall). Nå er minste 4,5 og trenger fortsatt mer søvn enn eldste gjorde på den alderen. Er bare individuelle forskjeller, akkurat som det er forskjell på voksne. Så ikke noe å være bekymret for 😊 Anonymkode: 9f9ae...836
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Hvis dere ikke sliter med at det tar lang tid å sovne eller veldig mange oppvåkninger på natt så ville jeg ikke vært bekymret for det. Søvnbehov endrer seg og når det blir vanskeligere med søvn kan du se på det på nytt, men det er veldig godt mulig din bare har større søvnbehov. Anonymkode: 19340...e44
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Min sov 13-14 timer sammenhengende om natten i den alderen , i tillegg til to lange dupper på dagen. Var digg😁 Anonymkode: 291ee...3a2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Min jente er 6 måneder og har våkentid på 1,5-2,5 time. Av og til 3 på kvelden (tar litt tid og sovne). Så veldig likt:) om det går greit å legge han/hun ville jeg ikke tenkt mer på det. Men skjønner deg, førstegangs her og;) Anonymkode: 864d1...6fa
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Min baby er 5 mnd, men har det nokså likt. Våken maks 2 timer mellom hver dupp, som regel 1,5 time, før leggetid kanskje opptil 3 timer. Men duppene er sjeldent lenger enn 45 min, så føler det blir mye våkentid totalt uansett😂 Anonymkode: 9e8b2...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå