Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen min er i permisjon ut Oktober 2021, og jeg går ikke overens med hans vikar. Vi har ingen kjemi, vikaren er ung og har lite kunnskap om temaene jeg har vært innom med til nå, og jeg føler meg ikke komfortabel med å be vedkommende om hjelp om jeg skulle slite med noe. Hun avbryter meg når jeg snakker, og hører ikke skikkelig etter når jeg først prater. Jeg er ung selv, så det handler ikke om alderen per se, men min historikk krever en person som ikke trenger meg som prøvedukke. Eller noe sånt. 

Har jeg rett på en annen vikar? Jeg har valgt fastlegen min av en grunn, men jeg har ikke valgt denne vikaren. Alternativet er å bytte fastlege, men alle "de gode" har ventelister på mellom 20 og 100 personer konstant... 

Anonymkode: fefd4...ce0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kan ikke kreve det. Men du kan spørre når du bestiller time. Om du kan få time hos en av dem som er fast ansatt

Anonymkode: 26f51...a10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har ikke rett på det. Vikaren har tatt over for listen til fastlegen din helt til oktober, så du må derfor ha henne til fastlegen kommer tilbake. 

Anonymkode: ae51a...476

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...