Gå til innhold

Lyse eller mørkere vegger i stua?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker begge deler. Har det ganske lyst nå, men likevel fargerikt. Vurderer å male veggene relativt mørke,  men ikke i en nyanse av grått for det er jeg ikke så glad i. Skal alltids finne en farge som vil funke til det jeg har, men jeg er litt uenig med meg selv om jeg egentlig  vil ha det lyst og luftig,  eller mørkere og koseligere!  

Hva har du/liker du, og hvorfor? 

Syntes alltid det er kjekt å høre hvordan andre tenker 😁

Anonymkode: 58a36...641

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg liker begge deler. Har det ganske lyst nå, men likevel fargerikt. Vurderer å male veggene relativt mørke,  men ikke i en nyanse av grått for det er jeg ikke så glad i. Skal alltids finne en farge som vil funke til det jeg har, men jeg er litt uenig med meg selv om jeg egentlig  vil ha det lyst og luftig,  eller mørkere og koseligere!  

Hva har du/liker du, og hvorfor? 

Syntes alltid det er kjekt å høre hvordan andre tenker 😁

Ingen? 

Bare meg som liker å diskutere slikt?

AnonymBruker
Skrevet

jeg har hatt mørke vegger i nesten 20 år, og elsker det. Sleit litt da alle hadde kritthvite vegger, fordi det virket så mørkt hjemme hos oss i forhold til andres hjem, men jeg liker ikke kritthvite vegger. Jeg liker ikke beige vegger heller lenger, selv om jeg gjorde det før. 

Anonymkode: bb3b0...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en blanding i huset mitt. Har lys grått i noen rom, én ganske mørk grønn vegg i stuen, knall gult kontor, litt mørkere blågrønn på et soverom, mørkegrått på et soverom, én mørk blågrønn vegg i walk-in-rommet, osv... 

Anonymkode: 8ec69...15e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har VELDIG stor stue eller bruker den utelukkende til å se på TV, synes jeg mørke vegger blir galt. Rommet blir lite og trangt, og jeg personlig blir trett av å være i det. Men det er selvfølgelig min subjektive mening.

Anonymkode: 1c465...2a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Med mindre du har VELDIG stor stue eller bruker den utelukkende til å se på TV, synes jeg mørke vegger blir galt. Rommet blir lite og trangt, og jeg personlig blir trett av å være i det. Men det er selvfølgelig min subjektive mening.

nei, det blir en lun hule som virker større enn den faktisk er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

nei, det blir en lun hule som virker større enn den faktisk er. 

Fint vi har lov til å være uenige :)

Skrevet

Jeg elsker mørke soverom men at det er lysere i stuen. Men jeg får så mye energi av det lyset og det trenger jeg i hverdagen for å si det sånn 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best mørkere farger. Eller i det minste farger. Liker best duse toner da. Jeg blir sliten av å være i rom med kritthvite vegger. Det blir altfor klinisk og lyst for meg. 

Anonymkode: cb5eb...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...