AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Har sputa oppi morsmelk. Prøvd litt med nesesuger. Men ser ikke noe snørr, altså er det langt oppi. Han gråter og plages av dette. Hva gjør jeg? Anonymkode: 86f32...db9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Skylle med saltvannsdråper? Anonymkode: 81559...d42
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Vil ikke anbefale morsmelk. Var vanlig før. Morsmelk er ikke "ren" og nøytral. Kan gi grobunn for bakterier. Anbefales NaCl dråper for så små. Anonymkode: 7d6d3...e61
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Slutt å sprute morsmelk i nesen, stakkars baby. Du drypper godt med saltvann og så suger du ut med nesesuger. Anonymkode: f372e...d8b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Fikk anbefalt morsmelk på helsestasjonen. Det funka når det fikk virke litt i nesa. Bedre enn saltvannsdråper! Har også sett på ammehjelpen.no at morsmelk er nr 1 for tett nese, så fortsetter med det ved behov jeg. Godt med saltvann? Skal vel bruke bare bittelitt enten det er saltvann eller melk Anonymkode: 86f32...db9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fikk anbefalt morsmelk på helsestasjonen. Det funka når det fikk virke litt i nesa. Bedre enn saltvannsdråper! Har også sett på ammehjelpen.no at morsmelk er nr 1 for tett nese, så fortsetter med det ved behov jeg. Godt med saltvann? Skal vel bruke bare bittelitt enten det er saltvann eller melk Anonymkode: 86f32...db9 Det finnes ingen vitenskapelig dokumentasjon på at morsmelk virker mot tett nese. Anonymkode: f372e...d8b
Kenelz Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Om du har prøvd det ene og den andre så hadde jeg kontaktet helsesøsteren. Stakkar, er ikke så lett å vær liten! ❤️ Saltvannsdråper bruker som regel å funke kjempe bra!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å sprute morsmelk i nesen, stakkars baby. Du drypper godt med saltvann og så suger du ut med nesesuger. Anonymkode: f372e...d8b AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fikk anbefalt morsmelk på helsestasjonen. Det funka når det fikk virke litt i nesa. Bedre enn saltvannsdråper! Har også sett på ammehjelpen.no at morsmelk er nr 1 for tett nese, så fortsetter med det ved behov jeg. Godt med saltvann? Skal vel bruke bare bittelitt enten det er saltvann eller melk Anonymkode: 86f32...db9 På sykehus anbefales det ikke morsmelk lengre, ihvertfall der jeg var. Anbefalte saltvannsdråper. Ikke uhemmet bruk av medisinske nesedråper ex Rhinox helle. Tror ikke man får kjøpt til så små. Saltvann dråper kunne brukes så "ofte" det trengtes. Det er ikke medisin i. Alt med måte, skal jo ikke druknes i saltvannnet. Anonymkode: 7d6d3...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå