Gå til innhold

Kan jeg kreve at pizzarestauranten leverer hjem til meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å bestille pizza fra Pizzabakeren, men problemet er at jeg ikke liker de som jobber på noen av Pizzabakerene i Oslo. Jeg bodde tidligere på Bryne, og har svært god erfaring med de ansatte der, og ønsker å støtte dem. Kan jeg kreve at de kommer å leverer pizzaen til meg i Oslo sentrum, mot ekstra betaling selvsagt?

Anonymkode: 5f83b...2e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svaret er nei. 

Anonymkode: 44e69...290

• Liker 18
Skrevet

Du kan selvsagt forhandle med dem, prøv i først omgang med en million..?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan selvsagt ikke kreve noe som helst, men du kan jo alltids spørre om de har mulighet for å levere på døra. Ikke bli krenket om de sier nei...

Anonymkode: c8f15...70f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (2 minutter siden):

Du kan selvsagt forhandle med dem, prøv i først omgang med en million..?

Det var urimelig høyt

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ønsker å bestille pizza fra Pizzabakeren, men problemet er at jeg ikke liker de som jobber på noen av Pizzabakerene i Oslo. Jeg bodde tidligere på Bryne, og har svært god erfaring med de ansatte der, og ønsker å støtte dem. Kan jeg kreve at de kommer å leverer pizzaen til meg i Oslo sentrum, mot ekstra betaling selvsagt?

Om de han hjemkjøring så kan du bestille det. Men om du ringer og krever pizzaen hjemkjørt fordi du ikke liker de som jobber der, så kan det hende stemningen blir litt dårlig...   

Skrevet (endret)

Liker ikke folkene på NOEN av Pizzabakerne sine steder i Oslo? Du er litt av en karakter, som klarer å mislike så mange mennesker i jobbene de gjør. Hva i alle dager er galt med DEG?

Men nei, pizzaen er nok steinkald, størknet og usmakelig innen den kommer frem fra Rogaland til Oslo. Jeg er også temmelig sikker på at ingen leverer mat mellom de to byene.

Endret av Million
  • Liker 20
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var urimelig høyt

Dersom du vil ha varm pizza fra Bryne til Oslo sentrum så må det brukes fly eller muligens helikopter. Det koster litt å få den pizzaen man vil ha. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Liker ikke folkene på NOEN av Pizzabakerne sine steder i Oslo? Du er litt av en karakter, som klarer å mislike så mange mennesker i jobbene de gjør. Hva i alle dager er galt med DEG?

Men nei, pizzaen er nok steinkald, størknet og usmakelig innen den kommer frem fra Rogaland til Oslo. Jeg er også temmelig sikker på at ingen leverer mat mellom de to byene.

Har jo selvsagt ikke møtt alle menneskene som jobber på alle Pizzabakerene i Oslo, men har kun dårlige erfaringer til nå. Jeg trodde de hadde et varmeskap i bilen som kunne holde den perfekt temperert.

AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (6 minutter siden):

Dersom du vil ha varm pizza fra Bryne til Oslo sentrum så må det brukes fly eller muligens helikopter. Det koster litt å få den pizzaen man vil ha. 

Den kan vel fraktes i varmeskap?

Skrevet

Får du kjøpe pizza et annet sted da.. i

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har jo selvsagt ikke møtt alle menneskene som jobber på alle Pizzabakerene i Oslo, men har kun dårlige erfaringer til nå. Jeg trodde de hadde et varmeskap i bilen som kunne holde den perfekt temperert.

Ikke i 8 timer. Vanligvis fraktes det i varmebag, skap brukes mest ved større bestillinger. Du kan selvsagt spørre, men er du virkelig villig til å betale 10.000 spenn for en pizza? (Ca det turen koster med budbil/taxi) Jeg har jobbet som pizzabud i Oslo, vanligvis tok vi leveringer litt utenfor området dersom vi hadde tid, men på travle dager sa vi nei, og vi tok selvsagt ikke leveringer i området til en annen resturant i samme kjede. 

Anonymkode: 8411b...6dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da må du nok eventuelt kjøpe dette også..

Anonymkode: 27a01...0e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Men den vil fortsatt være gammel og ekkel innen du får den. Du kan jo teste, med å ha pizza på 30 grader i din egen ovn i 8 timer. 

Ingen restauranter plikter å kjøre hjem mat, men mange tilbyr det innen visse postnumre. 

Om de går med på å kjøre fra Bryne til Oslo så må du nok betale lønn (inkl mye overtid) for sjåføren, bensin, bompenger, overnatting for sjåføren, og kompensasjon for salg de går glipp av på Bryne i to døgn fordi bilen er i Oslo. Hvis du mener at det er verd det, så skader det ikke å spør. Men jeg kan love deg et nei.

Dessuten har vel ofte leveringsstedene sånn levering at du kan velge at de bare setter det på trappen din så slipper du å møte budet?

Anonymkode: ca61f...384

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tips: lag pizza selv.

Anonymkode: 27a01...0e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha storbyen har gjort jærbonden kravstor. Du får flytte tilbake før du mister all fotfeste

Anonymkode: 9c27d...850

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS! Jeg bor i Oslo, og har bil, jeg kan levere en pizza fra pizzabakeren til deg i helgen, for bare 5000 spenn, og jeg er kjempehyggelig! Dette er halv pris av hva Bryne-prosjektet ditt vil koste. 

Anonymkode: 8411b...6dd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig så du forventer de skal kjøre 8 timer til deg for så og kjøre 8 timer tilbake? Du får bestille pizza fra en annen plass i Oslo, det finnes flere pizzaplasser du kan bestille fra. 

Anonymkode: 472c7...113

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg innbilte meg at det heter Bryne et sted rundt Oslo også, men der tok jeg visst feil.? Dummeste jeg har hørt å få sendt en pizza i 8 timer? Lag selv, eller bestill hos en annen kjede. 

Anonymkode: 1d28c...0af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg innbilte meg at det heter Bryne et sted rundt Oslo også, men der tok jeg visst feil.? Dummeste jeg har hørt å få sendt en pizza i 8 timer? Lag selv, eller bestill hos en annen kjede. 

Anonymkode: 1d28c...0af

Bryn heter det i Oslo, så skjønner du tok feil.

Anonymkode: 6b6d8...ca5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...