Kila Skrevet 5. mars 2021 #21 Skrevet 5. mars 2021 Flyselskapet har kanskje vært litt vanskelige med tilbakebetaling (som alle andre flyselskap) og det kan klages på, men Bank Norwegian er et eget AS. Skjønner ikke hva det er å klage på i denne situasjonen med Bank Norwegian? Kjipt, helt klart, men alle må jo overholde sine forpliktelser.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #22 Skrevet 5. mars 2021 Skal snart klippe kortett i 2 og finne et nytt for reiser. De har stjålet alle bonus-poengene mine. Anonymkode: 88b90...42d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #23 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flott å se forretningsmodellen deres beskrevet. Vil faktisk tro at den vil slå dårlig ut når denne krisa er over. Hvis mange nok har blitt rævkjørt av enten flyselskapet eller banken i denne krisen, så gidder ikke folk ha noe med de selskapene å gjøre for enhver pris. Bare å kaste de på dør sammen med resten av jallaselskapene Anonymkode: 1e488...c01 Da skifter jeg bare videre til neste billigselskap. Er selv veldig strukturert, med god råd. Så nekter å betale for alle som trenger kundeservice, spesialavtaler, og så videre. Og det med bonuspoeng så man jo komme, lang vei.... fikk meg en flott tur til Lofoten for de poengene i vår. Og bruker nå et annet cashback kort, frem til jeg ser om de kommer seg på beina igjen. Anonymkode: 29138...229
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #24 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal snart klippe kortett i 2 og finne et nytt for reiser. De har stjålet alle bonus-poengene mine. Anonymkode: 88b90...42d De er bare midlertidig utilgjengelig. De vil dukke opp etter koronakrisa (såfremt de ikke går konkurs). Jeg er veldig fornøyd med Bank Norwegian. Fikk tilbake alle pengene på en reklamasjon jeg gjorde på et kjøp fjor. De gangene jeg ikke har mulighet til å betale hele regningen så betaler jeg bare deler av den, og betaler heller litt og litt hver gang. Synes ikke renten som kommer på da er all verden heller. Anonymkode: 09da8...7ab
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #25 Skrevet 25. mars 2021 Jeg hadde et stort forbrukslån i Bank Norwegian. Det var på over 300k, og gikk tilslutt til namsmannen. Prøvde sammen med gjeldsrådgiveren i NAV å stoppe lønnstrekket (mens det fortsatt «bare» var inkasso), men det var helt umulig. De gjorde at forhandlingene med de andre kreditorene stoppa opp og så kan skrive under på at de er vanskelige.. Dette var snart tre år siden. Nå har jeg bare studielån og snart nok egenkapital til min første leilighet 😎 Anonymkode: 80359...849 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #26 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg hadde et stort forbrukslån i Bank Norwegian. Det var på over 300k, og gikk tilslutt til namsmannen. Prøvde sammen med gjeldsrådgiveren i NAV å stoppe lønnstrekket (mens det fortsatt «bare» var inkasso), men det var helt umulig. De gjorde at forhandlingene med de andre kreditorene stoppa opp og så kan skrive under på at de er vanskelige.. Dette var snart tre år siden. Nå har jeg bare studielån og snart nok egenkapital til min første leilighet 😎 Anonymkode: 80359...849 Så bra du har økonomien på skinner igjen Lov å spørre hvordan du kom deg ut av det tilslutt, ble det lønnstrekk til alt var betalt? Tenkte kanskje NAV hjalp med budsjett og slikt, slik at man kan unngå lønnstrekk Anonymkode: 1e488...c01
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #27 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 13.58): Hei Jeg er permittert på grunn av Corona, og er på etterskudd med Bank Norwegian, og det er Ikke snakk om å få utsettelser eller lettelser når du ringer til de. Bare å la det gå til inkasso virker det som. De virker så umoralske, spesielt ved å se stort på det og flyselskapet med samme navn, frir til kreditorer og ber om dugnad for å holde seg i live. Store deler av BN er jo eid av folketrygdfondet og bør jo ha noen verdier i hva de plasserer penger i. Mulig jeg er lei og overreagerer men måtte få det ut, nå håper jeg hele selskapet dems går konk. vet ikke om skal grine eller klikke, de kjører lille meg i grus Anonymkode: 1e488...c01 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 14.54): Flott å se forretningsmodellen deres beskrevet. Vil faktisk tro at den vil slå dårlig ut når denne krisa er over. Hvis mange nok har blitt rævkjørt av enten flyselskapet eller banken i denne krisen, så gidder ikke folk ha noe med de selskapene å gjøre for enhver pris. Bare å kaste de på dør sammen med resten av jallaselskapene Anonymkode: 1e488...c01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra du har økonomien på skinner igjen Lov å spørre hvordan du kom deg ut av det tilslutt, ble det lønnstrekk til alt var betalt? Tenkte kanskje NAV hjalp med budsjett og slikt, slik at man kan unngå lønnstrekk Anonymkode: 1e488...c01 Så du mener at alle andre skal ordne opp når du selv har kjørt deg i grøfta.. Det er tross alt du selv som har valgt å ta opp disse lånene i en bank/ kredittkortselskap hvor du kjente til hva alternativet var om du ikke kunne betale. Anonymkode: cbaa2...3ee 2
Gjest Laffatus Skrevet 25. mars 2021 #28 Skrevet 25. mars 2021 Du kan utsette lån på bank norweigan sine sider en måned mår søke
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #29 Skrevet 25. mars 2021 Et møkkaselskap av dimensjoner, man må ikke finne på å ha noe med dem å gjøre. De og Nordea er de med margin grådigste og kjipeste om du havner på etterskudd. Ja, de er ikke snaue hos Handelsbanken heller. Jeg er selvstendig næringsdrivende og har dyrekjøpt erfaring med disse tre bankene. Nå går selskapet mitt meget bedre og disse tre tar jeg ikke i med ildtang. Jeg er relativt ung og skal fort drive bedrift i 30, kanskje 40 år til hvor disse tre skal slippe å ta del i dagens suksess. Anonymkode: da37a...31e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #30 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så du mener at alle andre skal ordne opp når du selv har kjørt deg i grøfta.. Det er tross alt du selv som har valgt å ta opp disse lånene i en bank/ kredittkortselskap hvor du kjente til hva alternativet var om du ikke kunne betale. Anonymkode: cbaa2...3ee Skjønner ikke helt hva du mener med at alle andre skal ordne opp, Du virker i beste fall umoden og avstumpet i måten du skriver på. Det er rett og slett en skam skrive slikt, fordi for det er mange som ikke tør å be om hjelp og har kjørt seg selv i grøfta som du sier, og det er mange som i verste fall velger å gjøre slutt på livet sitt. Den eneste som har mulighet til å ordne opp er selvfølgelig skyldner, men som alle andre mennesker i ulike faser av livet og situasjoner er man avhengig av andres kompetanse. At en bank kan tilråde noen å ta opp flerfoldige hundretusen til skyhøye renter burde være forbudt, på lik linje med spillselskaper, men mennesker tar dumme valg og livet og økonomien tar gjerne uventede vendinger. Det vet vi som har levd noen år. Anonymkode: 1e488...c01
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #31 Skrevet 26. mars 2021 De er vel med på "dugnaden" de også - eller ikke.... Anonymkode: 88b90...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå