AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 De unge var typisk for tiden vi lever i. - Store tatoveringer - Fyldige lepper Osv. Anonymkode: 112bc...6d0 2
Minitroll Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Åttitallskidsa hadde kost seg da. De hadde nok synes det var rart med det glatte håret da. P
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 De ville synes vi er overjordisk pene. Vi har mye mer i dag å ordne utseendet med enn den gangen. Glattetang fantes ikke. krepptang derimot. Hairextensions fantes ikke. Fillers fantes ikke. Vippeextensions. Og kvaliteten i dag er en helt annen enn dengang. F els kunstnegler og plastisk kirurgi. Tannbleking, osv osv.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Lunaris skrev (7 minutter siden): De ville synes vi er overjordisk pene. Vi har mye mer i dag å ordne utseendet med enn den gangen. Glattetang fantes ikke. krepptang derimot. Hairextensions fantes ikke. Fillers fantes ikke. Vippeextensions. Og kvaliteten i dag er en helt annen enn dengang. F els kunstnegler og plastisk kirurgi. Tannbleking, osv osv. Alt det der viser jo bare at folk var penere i 1985. Både extensions og fillers ser ikke ut, ikke kunstige negler eller unaturlig hvite tenner heller. Og glatt hår er desidert den mest kjedelige frisyren. Anonymkode: 980b0...aff 19
Krakilsk Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt det der viser jo bare at folk var penere i 1985. Både extensions og fillers ser ikke ut, ikke kunstige negler eller unaturlig hvite tenner heller. Og glatt hår er desidert den mest kjedelige frisyren. Anonymkode: 980b0...aff Men hjemmepermanent og tights med leggvarmere er liksom superfint? 5
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Krakilsk skrev (32 minutter siden): Men hjemmepermanent og tights med leggvarmere er liksom superfint? 🤣 permanent hvor de så ut som uklippede sauer Jo, er mye mer vi kan bruke i dag for å bli vakrere. Trenger ikke å bety at man overdriver, litt er nok til å bli en god del prosent vakrere. Endret 5. mars 2021 av Lunaris
Krakilsk Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Lunaris skrev (1 minutt siden): 🤣 permanent hvor de så ut som utklippene sauer Jo, er mye mer vi kan bruke i dag for å bli vakrere. Trenger ikke å bety at man overdriver, litt er nok til å bli en god del prosent vakrere. Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Krakilsk skrev (5 timer siden): Men hjemmepermanent og tights med leggvarmere er liksom superfint? Nei, permanenten bør også droppes. Hår med naturlig fall er det fineste. Moten var dog ikke bra i 1985. Skulderputer er djevelens verk Anonymkode: 980b0...aff
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Moten i 1985 var ikke bra, moten i dag er ikke bra. Mulig de to gruppene bare hadde ledd av hvor grusomme klær de andre hadde. Om de som reiste tilbake i tid hadde vært sånne som har fikset på alt, tenk bloggere eller instamodeller, så hadde sannsynligvis menneskene i 1985 vært overbevist om at de ble angrepet av mutanter fra det ytre rom. Anonymkode: 42317...656 4
Ullvott Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Jeg tror åttitallskidsa ville trodd de hadde fått besøk av dragqueens. 11
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Moten i 1985 var ikke bra, moten i dag er ikke bra. Mulig de to gruppene bare hadde ledd av hvor grusomme klær de andre hadde. Om de som reiste tilbake i tid hadde vært sånne som har fikset på alt, tenk bloggere eller instamodeller, så hadde sannsynligvis menneskene i 1985 vært overbevist om at de ble angrepet av mutanter fra det ytre rom. Anonymkode: 42317...656 😂😂 Anonymkode: 112bc...6d0 1
Perelandra Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Tja, som en som var tenåring på 80-tallet, og husker godt hva vi likte og ikke likte da, gjetter jeg på følgende. *Kjedelig hårsveiser. Hva er vitsen med glatt langt hår uten noe volum? Hvorfor har nesten alle jentene langt hår? Det er mye kulere med en kort tøff sveis, særlig hvis man har tynt hår. * Stygge bukser. Var det én trend vi 80-talls ungdommene lo av så var det slengbuksene fra 70 tallet. Vi trodde aldri de ville komme tilbake, men jammen kom de både på 90-tallet og nå. *Rare lepper og øyebryn. Hva har skjedd med leppene deres? Har de fått en ball i ansiktet eller falt av sykkelen? Hvorfor har de tatoverte bryn? Det fineste er naturlige bryn slik Brooke Shields har. *Alt for mye tatoveringer. Hvorfor har unge mennesker tatoveringer som gamle alkoholiserte sjømenn? *Kjedelige farger. Hvorfor så mye beige og duse nøytral farger. Tror likevel ikke at alt ville blitt sett på som rart. Strikkevestene, joggeskoa og hjemmekontorstilen med joggedress ville trolig fått anerkjennende blikk og positive kommentarer. 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 Krakilsk skrev (15 timer siden): Men hjemmepermanent og tights med leggvarmere er liksom superfint? Tights og leggvarmere skal man ikke kimse av... Anonymkode: e052b...d71 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Ullvott skrev (2 timer siden): Jeg tror åttitallskidsa ville trodd de hadde fått besøk av dragqueens. Dette! 😂🙈 Anonymkode: 2c9ad...476 2
Perelandra Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 Ullvott skrev (2 timer siden): Jeg tror åttitallskidsa ville trodd de hadde fått besøk av dragqueens. Hvis de kjente til begrepet dragqueens da. Første gang jeg hørte om drag var i forbindelse med at Great Garlic Girls var med på MGP-sangen Romeo med Ketil Stokkan.
Ullvott Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 Perelandra skrev (1 time siden): Hvis de kjente til begrepet dragqueens da. Første gang jeg hørte om drag var i forbindelse med at Great Garlic Girls var med på MGP-sangen Romeo med Ketil Stokkan. Det tror jeg er veldig sannsynlig at de ville kjent til. Great Garlic Girls hadde vært rikskjendiser i noen år allerede da de deltok som dansere med Ketil Stokkan i Grand Prix. Som "åttitallskid" selv husker jeg dem godt. De var med på diverse lørdagsunderholdningsprogrammer på NRK (som var den eneste tv-kanalen for mange av oss) midt på 80-tallet, og da visste "alle" hvem de var etterpå. 4
Perelandra Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 @Ullvott Det er mulig at du har rett. Jeg husker også at Great Garlic Girls var med på diverse underholdning på NRK, men trodde det først og fremst var etter Romeo. Det kan være at jeg husker feil her, og at de allerede var kjent for MGP-deltagelsen.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 De ville ikke sett forskjell på buksene. Like stygge. Anonymkode: be30b...087 3
Honey Dew Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 Krakilsk skrev (På 5.3.2021 den 20.45): Men hjemmepermanent og tights med leggvarmere er liksom superfint? Det var det på 80-tallet ja. 1
Krakilsk Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 Honey Dew skrev (22 minutter siden): Det var det på 80-tallet ja. Jeg vet, det var jo poenget mitt. Som 30-og-noe omfavner jeg 90tallets come back i moten med åpne armer, men når hjemmepermanenten, tights med leggvarmere, knallblå øyeskygge og store skulderputer blir gjengs, -det er den dagen jeg offisielt blir kjerring og utdatert 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå