AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Jeg og en annen kvinne pleier og erte mannen min, kose med han til han kommer igjen og igjen. Er så utrolig pirrende å se hvordan kuken hans pulserer da vi koser med hverandre foran han 😇 vi har begge store naturlige bryster, er slanke med fine former. Han får ikke lov å røre seg mens vi suger på hverandres pupper og slikker hverandres mus. Iblant begynner vi begge med å erte han ved å slikke kysse og suge på ballene og kuken, helt til det nesten går for han. Elsker å se henne ri han sagte mens han har puppene mine i munnen. Så bytter vi på ridningen, og alt ender med en helt syk orgasme for oss alle. Spesielt deilig å se hvordan han sprenger av orgasme når vi begge sutter og kysser ballene hans til slutt 😊 mmmm... vi får besøk nå og skal kose oss i hele dag. flere par som koser seg slik? 😋 Anonymkode: fed4d...073 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Det heter å være poly, og ja, det finnes til og med en forening for de som er poly, så det finnes andre som liker å ha flere partnere. Denne burde forøvrig strengt tatt være på seksualunderforumet, og skildringene dine er jo noe helt annet enn å bare "kose med puppen foran mannen". Samlivsforumet har vel ikke 16-årsgrense, men det har seksualforumet. Anonymkode: ad1c6...41b 5
_popcorn_ Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Ryddet for avsporing og brukerdebatt, og svar til det. _popcorn_, mod
Tomaten6 Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Det hadde vært så deilig😍Jeg har ofte drømt om akkurat dette. Og luftet partneren min om det. Men det ble bare med tankene tror jeg... Kanskje jeg er litt poly😊
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Sex med flere er ikke det samme som poly. Polyamori handler om å elske flere. Altså kjærlighetsforhold. Sex med flere kan være swinging, partnerbytte, trekant, åpent forhold og lignende. Anonymkode: 7a0e0...fc6 7
Tomaten6 Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sex med flere er ikke det samme som poly. Polyamori handler om å elske flere. Altså kjærlighetsforhold. Sex med flere kan være swinging, partnerbytte, trekant, åpent forhold og lignende. Anonymkode: 7a0e0...fc6 Det jeg tenker på, er ei fast i forholdet..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Det er en sexfantasi vi har og deler sammen, men neppe kommer til å oppleve i virkeligheten. Det tror jeg ikke jeg tørr. Ihvertfall ikke uten rusmidler inni bildet🙈 Du beskriver det som noe som er svært vanlig og dere ofte har. Fint for dere og er såfall nesten litt misunnelig🙂 Men vet ikke om jeg tror på deg. Tror mer du sitter og fantaserer slik jeg/vi kunne gjort☺️ Om det er sant så dere heldige om dette tilfredsstiller deres fantasier og behov. For det er ikke vanlig å få til i nære relasjoner vil jeg tro☺️ Anonymkode: 8f395...dfa
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Spennende drøm du har ts. Min drøm om nære relasjoner er at bestekompisen som bor langt unna oss, kommer innom en sjelden gang i blant og overnatter med oss. Som fast praksis får han en runde med dama, liksom for å bekrefte det gode vennskapet 😄 Anonymkode: 6ac8d...879
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #9 Skrevet 9. mars 2021 Ikveld lå vi med puppene i ansiktet på han mens vi byttet på massasje av ballene og penis. Han koste seg med puppesuging til han sprutet 😇 han får jo den ståpikken av store bolle jur.. blitt mye ridning i det siste. Helt støl 🤭😆 flere med menn som er besatt av puppene? Mine må han suge på hver dag.. så deilig å få litt fri iblant da han koser seg med hennes.. noe som igjen gjør meg våt.😌 hun kommer fort dersom han suger og kysser på niplene mens jeg suger og slikker klitorisen hennes. Anonymkode: fed4d...073
Chantielle Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Ryddet for avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 Nei. Jeg er biseksuell, men jeg ligger med damer for min skyld, ikke for å pirre en mann. Anonymkode: 23b59...a69 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ikveld lå vi med puppene i ansiktet på han mens vi byttet på massasje av ballene og penis. Han koste seg med puppesuging til han sprutet 😇 han får jo den ståpikken av store bolle jur.. blitt mye ridning i det siste. Helt støl 🤭😆 flere med menn som er besatt av puppene? Mine må han suge på hver dag.. så deilig å få litt fri iblant da han koser seg med hennes.. noe som igjen gjør meg våt.😌 hun kommer fort dersom han suger og kysser på niplene mens jeg suger og slikker klitorisen hennes. Anonymkode: fed4d...073 Svelger dere sæden da? Anonymkode: 20237...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå