Gå til innhold

Puppekos foran mannen med annen kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en annen kvinne pleier og erte mannen min, kose med han til han kommer igjen og igjen. Er så utrolig pirrende å se hvordan kuken hans pulserer da vi koser med hverandre foran han 😇 

vi har begge store naturlige bryster, er slanke med fine former. Han får ikke lov å røre seg mens vi suger på hverandres pupper og slikker hverandres mus. Iblant begynner vi begge med å erte han ved å slikke kysse og suge på ballene og kuken, helt til det nesten går for han. Elsker å se henne ri han sagte mens han har puppene mine i munnen. Så bytter vi på ridningen, og alt ender med en helt syk orgasme for oss alle. Spesielt deilig å se hvordan han sprenger av orgasme når vi begge sutter og kysser ballene hans til slutt 😊 mmmm... vi får besøk nå og skal kose oss i hele dag. 

flere par som koser seg slik? 😋

Anonymkode: fed4d...073

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det heter å være poly, og ja, det finnes til og med en forening for de som er poly, så det finnes andre som liker å ha flere partnere. 

Denne burde forøvrig strengt tatt være på seksualunderforumet, og skildringene dine er jo noe helt annet enn å bare "kose med puppen foran mannen". Samlivsforumet har vel ikke 16-årsgrense, men det har seksualforumet.

Anonymkode: ad1c6...41b

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for avsporing og brukerdebatt, og svar til det. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Det hadde vært så deilig😍Jeg har ofte drømt om akkurat dette. Og luftet partneren min om det. Men det ble bare med tankene tror jeg... Kanskje jeg er litt poly😊

AnonymBruker
Skrevet

Sex med flere er ikke det samme som poly. Polyamori handler om å elske flere. Altså kjærlighetsforhold.

Sex med flere kan være swinging, partnerbytte, trekant, åpent forhold og lignende.

Anonymkode: 7a0e0...fc6

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sex med flere er ikke det samme som poly. Polyamori handler om å elske flere. Altså kjærlighetsforhold.

Sex med flere kan være swinging, partnerbytte, trekant, åpent forhold og lignende.

Anonymkode: 7a0e0...fc6

Det jeg tenker på, er ei fast i forholdet..

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sexfantasi vi har og deler sammen, men neppe kommer til å oppleve i virkeligheten. Det tror jeg ikke jeg tørr. Ihvertfall ikke uten rusmidler inni bildet🙈

Du beskriver det som noe som er svært vanlig og dere ofte har. Fint for dere og er såfall nesten litt misunnelig🙂 Men vet ikke om jeg tror på deg. Tror mer du sitter og fantaserer slik jeg/vi kunne gjort☺️ Om det er sant så dere heldige om dette tilfredsstiller deres fantasier og behov. For det er ikke vanlig å få til i nære relasjoner vil jeg tro☺️

Anonymkode: 8f395...dfa

AnonymBruker
Skrevet

Spennende drøm du har ts. Min drøm om nære relasjoner er at bestekompisen som bor langt unna oss, kommer innom en sjelden gang i blant og overnatter med oss. Som fast praksis får han en runde med dama, liksom for å bekrefte det gode vennskapet 😄 

Anonymkode: 6ac8d...879

AnonymBruker
Skrevet

Ikveld lå vi med puppene i ansiktet på han mens vi byttet på massasje av ballene og penis. Han koste seg med puppesuging til han sprutet 😇 han får jo den ståpikken av store bolle jur.. blitt mye ridning i det siste. Helt støl 🤭😆 flere med menn som er besatt av puppene? Mine må han suge på hver dag.. så deilig å få litt fri iblant da han koser seg med hennes.. noe som igjen gjør meg våt.😌 hun kommer fort dersom han suger og kysser på niplene mens jeg suger og slikker klitorisen hennes. 

Skrevet

Ryddet for avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er biseksuell, men jeg ligger med damer for min skyld, ikke for å pirre en mann.

Anonymkode: 23b59...a69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikveld lå vi med puppene i ansiktet på han mens vi byttet på massasje av ballene og penis. Han koste seg med puppesuging til han sprutet 😇 han får jo den ståpikken av store bolle jur.. blitt mye ridning i det siste. Helt støl 🤭😆 flere med menn som er besatt av puppene? Mine må han suge på hver dag.. så deilig å få litt fri iblant da han koser seg med hennes.. noe som igjen gjør meg våt.😌 hun kommer fort dersom han suger og kysser på niplene mens jeg suger og slikker klitorisen hennes. 

Svelger dere sæden da?

Anonymkode: 20237...986

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Chantielle mod.

Skrevet

Trololololo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...