Pølsa Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 (endret) Min Skrekkregjering: Statsminister: Jens Stoltenberg (AP) Utenriksminister : Åslaug Haga (SP) Nærings og handelsminister: Kristin Halvorsen (SV) Finansminister: Øystein Djupedal (SV) Forsvarsminister: Hallgeir L Langeland (SV) Arbeids og sosialminister: Gerd Liv Valla (AP) Samferdselsminister: Erik Solheim (SV) Landbruk og matminister: Per Olaf Lundteigen (SP) Innvandring og integreringsminister: Mullah Krekar (Ansar Al Islam) Endret 22. august 2005 av Pølsa
Gjest Fritzz Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 De to-tre øverste var ikke så gale, men det er mareritt-materiale lengre ned.
sixx Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Pølsa... ....du må da ikke skrive sånn midt på svarte natta....det er tross alt noen av oss som skal sove etter hvert.
Gjest Dum Perignon Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Statsminister: Carl I Hagen Finansminister: David Toska (selv)Forsvarsminister: Erling Havnå Fiskeriminister: Jesus (tenk hva han fikk til med bare to fisk og fem brød!) Utenriksminister: Åslaug Haga Kulturminister: Hermann Göring (han er riktignok død, men hans uttalelse om at han avsikret revolveren hver gang han hørte ordet "kultur" lever fortsatt) Justisminister: Øystein Hedstrøm (FrP) Arbeids- og sosialminister: Martin Schancke (FrP) Bistandsminister: Per Sandberg (FrP) Kommunal- og regionalminister: Margareth Eckbo (FrP) Kirkeminister: Anita Apelthun Sæle (for tiden Kristent Samlingsparti) Barne- og Familieminister: Tore Olsen (Demokratene), mannen som uttalte at kvinner kunne hindre vold i ekteskapet hvis de ikke krysset bena så ofte Miljøvernminister: Nedlagt, miljøproblemene er nedprioritert Samferdselsminister: Torhild Skogsholm (V)
Gjest LoisLane Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Statsminister: Dom Perignon Integreringsminister: Valhalla Tja... kommer vel ikke på noe verre. Jeg er i alle fall hodepineminister i kveld.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 Statsminister: Dom Perignon Integreringsminister: Valhalla Tja... kommer vel ikke på noe verre. Jeg er i alle fall hodepineminister i kveld. ← Snu om på navnene og sleng inn Waco i suppa så tror jeg marerittet begynner.
Gjest LoisLane Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 Han er jo selvskreven! Må skylde på hodet for forglemmelsen.
Gjest Mito24 Skrevet 23. august 2005 #8 Skrevet 23. august 2005 Statsminister: Kristin Halvorsen Justisminster: Inga Marte Thorkilsden Gneldreminister: Gry Larsen Innvandringsminister: Erling Folkvord Pølseminister: Pølse-Håkon Utenriksminster: Audun Lysbakken Forsvarsminister: Inga Marthe Thorkildsen (dobbel stilling) Arbeidsminister: Gerd Liv Balla orker ikke mer, blir deprimert
Pølsa Skrevet 24. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2005 Kulturminister: Hermann Göring (han er riktignok død, men hans uttalelse om at han avsikret revolveren hver gang han hørte ordet "kultur" lever fortsatt) ← Hehe, det er akkurat som meg det!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #10 Skrevet 27. august 2005 Alle regjeringer med Bondevik og Valgerd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå