Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

jeg er ansatt i en 100% undervisningsstilling på en barneskole. Jeg underviser hit og dit, løper mellom klasserommene. Har aldri 2 timer sammenhengende i en klasse. Det meste av undervisning jeg har på et trinn er 5 timer (ansvar for engelsk og naturfag). De andre timene har jeg henholdsvis 4 undervisningstimer, og 2 (undervisningstimer (hvorav den ene er en «spisetime») i engelsk.

Nå nærmer utviklingssamtalene seg med stormskritt. 

Nå har kontaktlærer på det ene trinnet, hvor jeg underviser én engelsktime og en naturfagstime (spisetime) i uken på andre trinn, bedt meg om å skrive ganske så detaljerte faglige tilbakemeldinger til samtalen.

Jeg grøsser nærmest av tanken, jeg har hatt disse elevene sine august 2020 (2 timer i uken). Noe som totalt vil si noe sånn som 2-3 uker om det skulle vært sammenhengende tid. Jeg føler ikke at jeg har nok informasjon og kunnskap til å kunne uttale meg om elevenes progresjon i fagene (og da kanskje spesielt i engelsk som er et vurderingsfag). 

Noen med erfaringer til meg? Gode råd? 

Dersom alle lærerne krever den samme oppfølgingen vil nok jeg ha en samlet liste på ca. 200 tilbakemeldinger som skal skrives. Og absolutt ingen redusert arbeidstid til å gjøre det. Hoho, skal bli mange sene kvelder etter ungene er lagt skjønner jeg🙈

Anonymkode: 65aa3...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...