pappa messi Skrevet 5. mars 2021 #1 Del Skrevet 5. mars 2021 Hva er det morsomste minnet ditt i 2021? 😂🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetil + hagbart<3 Skrevet 8. mars 2021 #2 Del Skrevet 8. mars 2021 jeg og broren min skulle tulle litt med pappa, så vi filma han mens han snorka på snapchatten hans vi måtte jo legge det ut på storyen hans! jeg prøvde også å legge det ut på tinderen hans, men han hadde sletta appen!! han ble sykt sur og jagde oss, men det var jo verdt det. neste dag når han skulle på nattvakt så var det masse bilder printa ut av han på møterommet, eller det var det hans sa. uansett om det han sier er sant eller ikke så fikk det meg til å fnise litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2021 kjetil + hagbart<3 skrev (2 minutter siden): jeg og broren min skulle tulle litt med pappa, så vi filma han mens han snorka på snapchatten hans vi måtte jo legge det ut på storyen hans! jeg prøvde også å legge det ut på tinderen hans, men han hadde sletta appen!! han ble sykt sur og jagde oss, men det var jo verdt det. neste dag når han skulle på nattvakt så var det masse bilder printa ut av han på møterommet, eller det var det hans sa. uansett om det han sier er sant eller ikke så fikk det meg til å fnise litt oj oj. Dette skulle jeg gjerne opplevd jeg også! 🤣 Takk for at du delte denne morsomme hendelsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå