Gå til innhold

Er det mulig å sørge for at visse underforum ikke kommer opp i rullelisten på forsiden?

PåPlass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PåPlass skrev (På 9.3.2021 den 12.56):

Hvorfor er det ingen av de ansvarlige som svarer på spørsmålet?

Ekspander  

Jeg er på ingen måte ansvarlig, men kan prøve å hjelpe deg: Meny —> siste innlegg. Der kommer det opp en boks (står innstillinger) der du kan legge inn underforum du vil ignorere. 

Endret av vintage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (På 9.3.2021 den 18.06):

Jeg er på ingen måte ansvarlig, men kan prøve å hjelpe deg: Meny —> siste innlegg. Der kommer det opp en boks (står innstillinger) der du kan legge inn underforum du vil ignorere. 

Ekspander  

Mener du der hvor du kan legge inn brukere du vil ignorere?

Jeg fant ikke noe som samsvarer med det du nevner, og forumet er en salig blanding av engelsk og norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Beklager at ingen har svart deg, jeg var sikker på at jeg hadde gjort det.

Så vidt meg bekjent er dette ikke mulig for øyeblikket, men dettte kan @TSP eventuelt svare nærmere på.

Når det gjelder språk, så er det mulig å endre dette nederst på siden, her:

image.png

Anglofil (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PåPlass skrev (På 9.3.2021 den 21.43):

Mener du der hvor du kan legge inn brukere du vil ignorere?

Jeg fant ikke noe som samsvarer med det du nevner, og forumet er en salig blanding av engelsk og norsk.

Ekspander  

Kan legge inn et skjermbilde av undergrupper jeg har ignorert. Eneste måten jeg har funnet ut at du kan gjøre det på, må jo være å ta jobben med å ignorere alle du ikke vil se. Blir jo en stor jobb da, hvis det f.eks. kun er 2-3 du vil se. Jeg vet ikke, men sånn gjør jeg det med det jeg ikke har interesse av i hvert fall :)

5597F2A4-067E-4104-A321-32EBF1E0C89B.thumb.jpeg.3bea172c442ba9be7e8f9f3f6db051d2.jpeg

Endret av vintage
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (På 9.3.2021 den 22.19):

Hei

Beklager at ingen har svart deg, jeg var sikker på at jeg hadde gjort det.

Så vidt meg bekjent er dette ikke mulig for øyeblikket, men dettte kan @TSP eventuelt svare nærmere på.

Når det gjelder språk, så er det mulig å endre dette nederst på siden, her:

image.png

Anglofil (teamleder)

Ekspander  

Takk! :)

vintage skrev (På 9.3.2021 den 22.38):

Kan legge inn et skjermbilde av undergrupper jeg har ignorert. Eneste måten jeg har funnet ut at du kan gjøre det på, må jo være å ta jobben med å ignorere alle du ikke vil se. Blir jo en stor jobb da, hvis det f.eks. kun er 2-3 du vil se. Jeg vet ikke, men sånn gjør jeg det med det jeg ikke har interesse av i hvert fall :)

5597F2A4-067E-4104-A321-32EBF1E0C89B.thumb.jpeg.3bea172c442ba9be7e8f9f3f6db051d2.jpeg

B29DD9E0-8201-4C4A-9BBE-01AEF158A594.jpeg

Ekspander  

Takk til deg og! Nå fant jeg ut av det og diverse underforum er nå ignorert!

Flotte greier!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nei, det kommer fortsatt opp i rulleteksten på forsiden, og det er der jeg helst ville ha det bort.

Og underforumene er fortsatt synlige enda de er på ignoreringsliste.

Endret av PåPlass
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PåPlass skrev (På 9.3.2021 den 22.51):

Men nei, det kommer fortsatt opp i rulleteksten på forsiden, og det er der jeg helst ville ha det bort.

Og underforumene er fortsatt synlige enda de er på ignoreringsliste.

Ekspander  

Det har du jammen rett i, jeg sjekket nå. Jeg bruker alltid "siste innlegg" i stedet for forsiden, sikkert derfor jeg ikke har lagt merke til det - for der funker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumassistent

Det er dessverre ikke mulig på forsiden, slik Angloril sier, for denne ser lik ut i utlogget og innlogget versjon (er i prinsippet den samme siden). Og da ønsker vi at alle forumrom skal være tilgjengelige slik at man kan bla seg rundt i kategoriene. 

Erfaringsmessig bruker de fleste "siste innlegg" mer enn de bruker forsiden, og hvis man da har valgt å ignorere oppdateringer fra rom man ikke bryr seg om, vil det i prinsippet fungere på den måten du etterlyser, rent bortsett fra at man ikke får noen overskrift å klikke seg inn på, men får trådene blandet presentert.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (På 10.3.2021 den 9.21):

Det er dessverre ikke mulig på forsiden, slik Angloril sier, for denne ser lik ut i utlogget og innlogget versjon (er i prinsippet den samme siden). Og da ønsker vi at alle forumrom skal være tilgjengelige slik at man kan bla seg rundt i kategoriene. 

Erfaringsmessig bruker de fleste "siste innlegg" mer enn de bruker forsiden, og hvis man da har valgt å ignorere oppdateringer fra rom man ikke bryr seg om, vil det i prinsippet fungere på den måten du etterlyser, rent bortsett fra at man ikke får noen overskrift å klikke seg inn på, men får trådene blandet presentert.

Forumansvarlig

Ekspander  

Ok. Jeg er mest vant til å bruke forsiden.

Kommer alle nye tråder opp under "siste innlegg" slik som på forsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumassistent
  PåPlass skrev (På 10.3.2021 den 13.48):

Ok. Jeg er mest vant til å bruke forsiden.

Kommer alle nye tråder opp under "siste innlegg" slik som på forsiden?

Ekspander  

Ja, det gjør de. Men det kan du da også ignorere underforum du ikke vil ha nye tråder fra slik som vist lenger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...