Gå til innhold

Kan menn vise kropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjent sak at kvinner gjerne viser litt hud for å flørte og få menn sin interesse.

Men gjelder det også andre veien med menn. Kan det at man viser litt kropp være pirrende på samme måte?

Om det så er litt åpen krage så litt av brystkassa synes, eller at man drar opp ermene, eller om man strekker seg og lar litt av nedre del og veiviser synes. Kan slike ting være pirrende? Eller funker bare sånt om kvinner gjør det?

Anonymkode: 65eca...e4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil nok få forskjellige svar fra forskjellige kvinner som liker forskjellige ting.

For min del er det kanskje ikke direkte hud jeg liker å se, eller kanskje armene da. Jeg har en greie for armer. Det er ofte litt sexy når menn ruller opp ermene på skjorta. Og gjerne også når de løsner slipset og åpner øverste knappen etter en lang dag på kontoret. 

Liker nok klær som er litt slim fit, trenger ikke vise noe hud i det hele tatt omtrent, men man ser at det er en bra kropp under der. Gjelder også nedentil, jeg sjekker ut både rumpa og "pakka", jeg :)

Men de som går for langt, som har så stramme t-skjorter at det ser ut som de har kjøpt dem på barneavdelingen eller har en v-hals langt ned på magen, ser harry ut i min smak.

Anonymkode: 4e853...aa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke akseptert i vestlig kultur i allefall

Anonymkode: ba757...fc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke akseptert i vestlig kultur i allefall

Anonymkode: ba757...fc4

Er det ikke? Jeg har da oppdaget flere menn som gjør det, også her til lands som ikke er innvandrere.

Skrevet

Synes det er sexy når menn har skjorta litt åpen, eller har kortermet hvis man har muskuløse armer. Bare hvis de har bra kropp da

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er stort sett ikke interessert, spesielt om ikke mannen er veltrent. For å si det litt flåsete, så vil menn se kvinner i bikini, mens kvinner vil se menn i dress.

Anonymkode: 4e568...055

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er turn-off med menn som har skjorta åpne langt ned på brystet (liker forsåvidt ikke menn med skjorte i det hele tatt).

Anonymkode: 44810...40a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sykt harry

Anonymkode: 913ee...5e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo kjent sak at kvinner gjerne viser litt hud for å flørte og få menn sin interesse.

Men gjelder det også andre veien med menn. Kan det at man viser litt kropp være pirrende på samme måte?

Om det så er litt åpen krage så litt av brystkassa synes, eller at man drar opp ermene, eller om man strekker seg og lar litt av nedre del og veiviser synes. Kan slike ting være pirrende? Eller funker bare sånt om kvinner gjør det?

Soleklart JA. 

Jeg chatter med en mann for tiden som jeg syns er helt hinsides deilig. Han sender noen ganger bilder av overkroppen sin, og noen ganger er penis med. Han er flink til å ta bilder og bildene er svært tiltalende. I tillegg har han alle de fysiske trekkene jeg finner attraktivt på en mann, så jeg blir mildt sagt sjeleglad av å se den deilige kroppen og pikken hans. Kan titte på dem mange ganger i løpet av en dag. 

Det du beskriver er absolutt sexy. Veldig pirrende når vi for eksempel ligger i senga og han har nettopp våkna, og strekker seg så lang han er så man ser konturene av musklene. Når han går i dress eller arbeidsklær, eventuelt uniform om han har en slik jobb, som er tettsittende. Tettsittende klær på menn er undervurdert, men foretrekker at mannen går med regular fit jeans og slike ting. Men om han har bra rumpe eller kraftige armer.... Altså... En mann med hårete bryst som har oppkneppet skjorte er bare helt magisk. 

Og når han kommer ut av dusjen med rufsete vått hår og fukt på brystet og magen, da er det vanskelig å ikke se. I 10 av 10 tilfeller MÅ jeg ta på.... Når han går med bar overkropp på sommeren, eller når han står foran speilet og ikke helt klarer finne ut hvilken skjorte eller genser han skal bruke, så han bytter og styrer. Da lener jeg meg bare tilbake og nyter. 😍

Anonymkode: 0a454...c5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner er stort sett ikke interessert, spesielt om ikke mannen er veltrent. For å si det litt flåsete, så vil menn se kvinner i bikini, mens kvinner vil se menn i dress.

Han trenger ikke være veltrent, kan være helt normal og gjerne lubben. Er så klart veldig sexy med en veltrent og muskuløs mann, men det er ikke et must. Litt "chunky" menn er bare sexy (da tenker jeg slik kropp). Men det er min mening. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke jente selv, men hørte mange venninner snakke om at det er usjarmerende/usexy.

Skrevet

Elsker slimfitskjorter, og har markerte muskler(ikkje store) og sixpack. Men usikker på kva ein skal vise fram når ein er 40.

• Liker 1
Skrevet

Menn må da gjerne vise kropp hvis de har en kropp å vise frem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er flatterende klær som viser fram en fin kropp så er det bra. å vise hud med vilje, og spesielt kroppshår er turn-off. 

Anonymkode: 967a4...0c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er flatterende klær som viser fram en fin kropp så er det bra. å vise hud med vilje, og spesielt kroppshår er turn-off. 

men trange klær (feil størrelse), er ikke bra. Det ser harry ut - både stramme t-skjorter, skjorter og bukser. Singlet på men er ugreit, med mindre det er innenfor husets fire vegger. 

AnonymBruker
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (5 minutter siden):

Elsker slimfitskjorter, og har markerte muskler(ikkje store) og sixpack. Men usikker på kva ein skal vise fram når ein er 40.

Kommer an på hvilken aldersgruppe du vil tiltrekke deg muligens. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utrolig hvor forskjellige man er. Kroppshår på menn er rååååsexy. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kommer an på hvilken aldersgruppe du vil tiltrekke deg muligens. 

Utrolig hvor forskjellige man er. Kroppshår på menn er rååååsexy. 

Kva aldresgruppe bør eg tenke på, med markerte muskler og kroppshår? 

AnonymBruker
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (3 minutter siden):

Kva aldresgruppe bør eg tenke på, med markerte muskler og kroppshår? 

Nå tenkte jeg på bekledning som fremhever disse trekkene. Tror de færreste yngre kvinner i begynnelsen av 20-årene ville funnet det attraktivt med en eldre mann som viser seg tydelig frem, mens en jevnaldrende kvinne kunne funnet det ganske tiltrekkende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det perfekt par, hun i bikini, han i dress 😂

Anonymkode: 15308...7e6

AnonymBruker
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (1 time siden):

Elsker slimfitskjorter, og har markerte muskler(ikkje store) og sixpack. 

Det er en fin måte å vise kroppen på ja, gjennom passende klær, men folk som jogger rund i baris er bare sykt harry uavhengig av hvor bra kropp de tror de har. 

Anonymkode: 913ee...5e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...