AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Legg gjerne ved et bilde som eksempel på antrekk. Spør også dere som er i forhold. Tar dere på dere noe for å pirre partneren? Anonymkode: d452e...6ed
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Har aldri tenkt på. Anonymkode: 9f245...515 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Noe som viser formene mine. Man må jo vise frem varene. Men ikke tilby alt. Anonymkode: 3ce4f...bba
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Da er naken det åpenbare svaret. Anonymkode: 814ea...f7a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er naken det åpenbare svaret. Anonymkode: 814ea...f7a Ikke ute blant folk vel? Anonymkode: d452e...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Hehe det er åpenbart at kvinner og menn lever i ulike virkeligheter 😅 En mann kan ikke "få seg et ligg" ved å kle seg på en bestemt måte. Kun de aller kjekkeste har tilgang på tilfeldig sex, klær betyr lite i den sammenhengen Anonymkode: 95877...4e0 1
Peanut Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe det er åpenbart at kvinner og menn lever i ulike virkeligheter 😅 En mann kan ikke "få seg et ligg" ved å kle seg på en bestemt måte. Kun de aller kjekkeste har tilgang på tilfeldig sex, klær betyr lite i den sammenhengen Anonymkode: 95877...4e0 Pah! Hjelper ikke å være en skikkelig kjekk mann og gå kledd som en boms Må kunne ha stil i klesveien 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Nå er jeg i et forhold, og for å få et ligg så tar jeg bare insj til det. Trenger ikke kle meg på en spesiell måte. Da jeg var singel trengte jeg heller ikke kle meg på noen spesiell måte. Da jeg var singel var det strengt talt enklere å få seg et ligg enn å ikke få seg et ligg, måtte jo nærmest kjempe vekk mannfolkene med en pinne. Jeg er heller ingen usedvanlig vakker kvinne, så tror nok det er ganske vanlig. Anonymkode: 4053b...703 1
Gjest Paramount Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Det beste, etter min erfaring, er å velge den lengste veien. Dvs å kle seg slik at du ser ut til å ha orden på deg selv og livet ditt, og at sex er det siste du tenker på. Trygghet og stabilitet gjør mange kvinner forbausende våte i trusa, det kan rett og slett være erotisk tydeligvis. Gjelder sikkert ikke alle, men noen i hvert fall. I forhold skifter jeg klær ofte, uten å overdrive effekten, men for å unngå å gå i ett med interiøret. Endret 5. mars 2021 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Jeg trenger ikke å kle meg på en spesiell måte bare "for å få meg et ligg". Når det er sagt liker jeg å bruke kjoler som får frem figuren min. Da føler jeg meg ekstra fin, og jeg vet jo at menn legger merke til det. Anonymkode: a2bd4...bd8 1
Katten.2.0 Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Uhm. Helt vanlige klær? Avhengig av sted og situasjon er jo ikke klærne det som betyr noe.
Syngemann Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 Kvinner liker det litt frekke. Derfor kler jeg meg i ektemannens pysjamas Neida. Hjemme kan jeg kle meg i badeskum.
draug 75 Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 Den gang da, når jg gikk ut for å få meg noe, eller snarere: for å få seg noe, så er det bare å se seg ut ei eller annen som sjøl er på jakt etter et ligg. Men hvis man er på utkikk etter noe som kanskje kan bli noe, så søker men jo å få enten telefonnummer, eller at man hooker på messenger, whatsapp eller hva det nå skal være, og så skal man senere arrangere seg en date. Da er det, når man som mann begynner å bli litt voksen, best å gjøre som Paramount sier, å gå den lange vegen: være mest mulig sammensatt, klærne står til hverandre, sitter bra, vitner om at du har så mye kontroll på livet ditt at du har tid å pusse skoene. Jeg pleide å velge brune eller svarte sko litt etter årstid og tid på dagen, og med hensyn på hva slags bukse jeg hadde på (hva som var rent, jeg hadde ikke og har ikke ørten bukser.). Sko, sokker og bukser skulle passe ihop. Skjorta var åpen i de to øverste knappene. Hvis det var sommer brukte jeg en dressjakke med pyntelommetørkle (ikke hvitt), og om vinteren når jakka ble tatt av inne, passa jeg på å ha skjorteermene bretta opp slik at handleddene og litt av underarmene var synlig. Litt oppdressa, man jeg arbeidet hardt for at det ikke skulle seg for formelt ut. I alle fall for de som jeg var ute etter, så ville det ikke funket å komme i utvaska tskjorte, converser og Yanmar- jakke. ... og jeg fikk meg.
Gjest Thoringen Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 Nå har jeg ikke noen "jeg ønsker meg en ligg" uniform men hvis en eller annen gang jeg blir fristet til å skaffe det så sørger jeg at det er litt "over the top":
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 Går naken inn til typen Anonymkode: 2fc10...3be
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 Kler meg slik jeg alltid gjør, trenger ikke å kle meg på en viss måte for å få sex. Klær er ikke det som signaliserer sex, det er blikk- væremåte og ord som gjør det. -kvinne 28 Anonymkode: 83ae2...b44
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 Har aldri kledd meg for å få et ligg. Men når jeg ser tilbake har jeg nok hatt desidert flest ligg når jeg har hatt hettegenser og muligens collegenser på. Har aldri blitt noe ligg når jeg går i dress. Da er som regel settingen for skikkelig/ stiv. Har tilmog med hatt flere ligg med treningsjakke og til og med treningsdress. Tror ikke det er klærne men mer at man er i avslappede sosiale settinger. Mann 42. Anonymkode: 6439e...eca 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Jeg bruker ikke bekledning som en måte å få oppmerksomhet og sex på. Jeg kler meg i klær som får meg til å føle meg vel og bra, og som jeg syns jeg ser bra ut i. Har en alternativ stil men går ofte i tettsittende klær som fremhever mine store pupper, smale midje og brede hofter. Men det betyr ikke at jeg vil ha sex. Anonymkode: 1318c...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå