Gå til innhold

Skal du som jobber på skole / barnehage ta vaksine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! 

Anonymkode: cb151...3e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Foreløpig har vi ikke fått noen spørsmål om det, men jeg kommer til å ta den om jeg får tilbud om det. 

Anonymkode: 9c599...fde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Foreløpig har vi ikke fått noen spørsmål om det, men jeg kommer til å ta den om jeg får tilbud om det. 

Anonymkode: 9c599...fde

Sjefen vår spør ikke engang. Hun informerer bare at når vår tur kommer, skal alle ansatte ta vaksine. Jeg synes det er rart at hun ikke engang spør! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 40-årene, men vi har flere ansatte som er under 30. Kan sjefen bare si at «alle» skal vaksineres uten å spørre de yngste ansatte om de har lyst? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er i 40-årene, men vi har flere ansatte som er under 30. Kan sjefen bare si at «alle» skal vaksineres uten å spørre de yngste ansatte om de har lyst? 

Skillet går vel ved friske voksne under 45. Å få vaksinen er jo et tilbud som man kan forvente at de fleste takker ja til, så det er vel derfor det bare informeres. De fleste jeg kjenner som har utsatte jobber er frustrert over at de er så langt bak i køen, og gleder seg til det er sin tur. Spesielt skole og barnhage, siden smitten eksploderer der om dagen.

Anonymkode: f16b1...cfd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skillet går vel ved friske voksne under 45. Å få vaksinen er jo et tilbud som man kan forvente at de fleste takker ja til, så det er vel derfor det bare informeres. De fleste jeg kjenner som har utsatte jobber er frustrert over at de er så langt bak i køen, og gleder seg til det er sin tur. Spesielt skole og barnhage, siden smitten eksploderer der om dagen.

Anonymkode: f16b1...cfd

Ja, det er et tilbud. Derfor er det rart når sjefen bare informerer og ikke spør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjefen vår spør ikke engang. Hun informerer bare at når vår tur kommer, skal alle ansatte ta vaksine. Jeg synes det er rart at hun ikke engang spør! 

Hun høres fornuftig ut. 

Skrevet

Jobber i barnehage et sted med høyt smittetrykk, samt bor et sted med veldig høyt smittetrykk nå.

Jeg er såvidt over 45-års-grensa, så når min tur kommer tenker jeg at jeg tar den, ja! Men det kan jo skje mye før den tid, for jeg er vel bakerst i køen.

Skrevet

Jeg kommer til å ta den. 

Skrevet

Jeg skal ta den. I mange andre land får lærere vaksine nå. Jeg er derimot både lærer og i den aldersgruppen som gjør at jeg får vaksine sist. 

Skrevet

Nei, jeg skal ikke ta den

• Opprett ny...