Gå til innhold

God, gammeldags kos...

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Du
Skrevet

Hva skjedde med den gode gammeldagse kosen...?

Før kunne jeg ligge i timevis i armkroken til mannen min,- daværende kjæreste. Det var det samme om det var når vi la oss, etter god sex, eller når det måtte være. Men nå er det nesten helt borte...trist.

Når vi legger oss nå skal vi sove. Men jeg kan gjerne holde rundt han, men det er sjelden andre veien. Er eg heldig får eg fem- ti minutter før vi skal sove der han bare ligger og holder meg....-deilig...men kort!

Etter god sex kan eg ende med en klapp på skulderen..."du er så god- elsker deg" deretter må han ha noe å drikke...så er den kosen forbi liksom!

Egentlig er eg ei skikkelig "krotlejente". Liker kos, bli holdt rundt og tatt vare på.

Nå er mannen egentlig lite hjemme i vekene pga jobb. Verre er det med kosen...

Er nå på et stadium der eg tenker på andre, potensielle menn som eg kunne tenke meg å ligge på armen til...ikke at eg ikke elsker mannen min. Det er over alt på jord det. Men det er den delen som går på det som er nevnt ovenfor....kommer den rette mannen og sier han kunne holdt rundt meg og passet på meg ei hel natt, ja da er eg pokker så klar til å hive meg på tilbudet. Det verste er at eg av og til tenker at kanskje mannen min ikke hadde hatt noe imot om det hadde skjedd; da hadde han sluppet det i det hele tatt liksom.

Men tenker ikke på den andre når det gjelder sex, da er det bare mannen min som gjelder. Kunne ikke tenke meg å ha sex med en annen...bare ligge inntil liksom. Tenker på en måte ikke på det som utroskap heller.

Vet ikke...blir gal av dette...

Lille Du :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Porselen
Skrevet

Jeg ville også tatt en prat med mannen min før jeg kastet meg over en annen manns arm. For kanskje det hele løser seg når han forstår hvordan du føler det?

Gjest Terapeut
Skrevet

Noen tenner på pisk og lær, andre på tær.

Din "omsorgs"-fetisj gjør deg ikke unormal.

Gjest CecilieM
Skrevet

Noen spørsmål..

Bor mannen din borte i ukene?

Hvor lenge har dere vært gifte?

Har dere barn?

Gjest Lille Du
Skrevet

Mannen min bor ikke borte i ukene, men kjører trailer så han er mye borte. Men er hjemme hver helg, og noen netter i ukene

Vi har vært gift i tre år nå...

Skrevet

Synes forsåvidt ikke det høres så unomalt ut jeg.... Vi kosa også lenge før, ikke at det trengte å være sex men vi kunne ligge timesvis på sengekanten og bare småprate og holde rundt hverandre. Nå er det mer hverdag og vi er slitne og orker stort sett ikke dette lenger, men vi plages ikke av det. Vi har jo våre kosestunder innimellom men ikke som det var da vi var kjærester. Er det ikke mer vanlig at man gjør dette i begynnelsen også? jeg tenker at da er du mye mer opptatt av sånt? Skjønner at du kan savne det men poenget mitt er at det er slett ikke sikkert at gresset er grønnere på andre siden selv om det kan være det de første månedene!!!

Gjest Lille Du
Skrevet

Takk fo mange svar...

Har aldri tenkt tanken at gresset er grønnere på den andre siden. Er ikke ute etter å komme på den andre siden heller jeg. Men poenget mitt er at eg regner det ikke som å gå på den andre siden om eg lat meg holde rundt av noen. For å skjønne den tankegangen min kan dere som vil lese innlegget mitt under linken; sjalu på veninnen hans...eller noe sånt.

Skrevet

Skjønner godt at du vil ha mer kos, og at det er et behov hos deg som ikke blir dekket kommer tydelig fram, i og med at du kan tenke deg en annen manns arm, men ikke sex.

Selv er jeg også glad i kos, og heldigvis er mannen min det også. Så etter fire år sammen, koser vi like mye. Ville følt det manglet noe, og at nærheten ble borte hvis kosen tok slutt en dag.

Men folk er forskjellige, og mannen din har kanskje ikke like stort behov for dette som du har. Du bør nok ta en prat med ham om hvordan du har det.

Skrevet

Jeg er enig med Nabodama. Jeg elsker kos og nærhet, og det gjør mannen min også. Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis dette elementet skulle bli borte fra forholdet vårt.

Kanskje du skal snakke med ham om dette? Det er viktig for deg, og dermed også viktig for å få forholdet til å fungere. Kanskje han bare trenger en liten påminnelse fra deg om at han bør være litt mer bevisst på den daglige små-kosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...