Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I og med at alt annet er stengt?

Anonymkode: 221fb...0c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I og med at alt annet er stengt?

Anonymkode: 221fb...0c9

Det er risiko ved det. Du må velge om du tar den risikoen.

Anonymkode: e6997...b5c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt Ann på hvor du bor...! Bor du i Vestfold og Telemark så hold deg langt unna restauranter og ja. Alt. Oslo og forsovet. Alle mine venner og bekjente er påvist covid i Tønsberg og noen er ekstremt dårlige. Slapp heldigvis unna mannen og jeg og kids med negativ test, men nå bor vi både i Tønsberg og Stavanger! 

Anonymkode: 266ee...012

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 435bd...b1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har spist på restaurant ukentlig siden mars 2019. Både i Oslo. Bergen og Trondheim, og andre steder jeg har besøkt. 

Opplever det som veldig trygt. 

Anonymkode: 9b3cb...d7c

• Liker 4
Skrevet

Restauranter er vel de tryggeste stedene å treffe folk akkurat nå. De har all verdens rutiner på plass for smittevern, i motsetning til når vi besøker hverandre i private hjem.

Kommunene gjør løpende risikovurderinger. Når risikoen er for stor, stenger de restaurantene. 

Denne pandemien er mer enn langvarig nok, ingen grunn til å pålegge seg selv enda strengere begrensninger enn det myndighetene ber oss om, det er vel oppskriften på tiltakstretthet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært på restaurant i Oslo, valgte en med veldig god plass mellom bordene (5-6 meter) og stor takhøyde. All bestilling og betaling ved bordet, kelner med munnbind, munnbind på dersom man må på toalettet og på vei inn og ut. Menyen fikk vi ved å skanne en qr-kode på mobilen, altså ingen plastlaminert meny å ta på og grise med...

Anonymkode: 8bac8...9f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor i bergen, spist flere ganger ute. Ene dagen car det endel folk der, men allikevel mye avstand. Håndsprit overalt og alle bruker munnbind utenom når man sitter ved bordet. Jeg føler meg trygg.

Anonymkode: 51a9c...6f4

AnonymBruker
Skrevet

I Oslo og de største kommunene rundt er vel alle restauranter stengte nå. Kun lov med take-away her jeg bor i allefall.

Anonymkode: 89550...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...