AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #21 Del Skrevet 6. mars 2021 Varierende erfaring med de, gjelder Oslo. Mangler deler av bestillingen. I sommer ble det levert rundt kl. 04, da var det allerede nesten 20 varmegrader ute, så flaks at jeg hørte de. I bestillingen var det noe pålegg som ikke tåler for høy temperatur. Leveringsmeldingen kom klokka 08.00. Posen var slengt på utsiden av døren, mistenker at sjåføren ikke gadd å gå ut av bilen en gang. Anonymkode: 1b67c...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 6. mars 2021 #22 Del Skrevet 6. mars 2021 God erfaring, både fra eget kjøp på sentralt østland i blokk, og ved levering til en venn på vestlandet i kjellerleilighet. Varene kom frem til riktig sted og tid. Ingen utfordringer med temperatur, men jeg så at de hadde varsel om dette på kjøp nå når det var skikkelig kaldt i vinter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #23 Del Skrevet 6. mars 2021 Bare gode erfaringer. Bor i Lillehammer. Anonymkode: 369af...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveenka Skrevet 6. mars 2021 #24 Del Skrevet 6. mars 2021 Gode erfaringer her. Jeg har spesielt god erfaring med å gi morgenlevering i gave, men da gjør jeg sånn at de som får gaven også får melding på tlf slik at de vet det ligger noe i postkassen. Også ser jeg ann hva jeg kjøper slik at det får plass i postkassen. Cookie deig på boks bla er fin. Brødene synes jeg blir tørre med en gang.. Og det glutenfrie utvalget er semmert.. Men ellers bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #25 Del Skrevet 6. mars 2021 Middels erfaring her. Har noen ganger fått greie bakevarer, men ofte har de vært tom for noe jeg bestilte og de sender da i stedet med noe som jeg ikke har lyst på. Feks så hadde jeg bestilt kanelsnurrer, min favoritt, men de var tomme og sendte med sjokoladekake i stedet. Og den sjokoladekaken var tørr og smakte butikk-kake. Huff. Verste var når jeg fikk helt mugnet brød. Helt grønt. Sendte klage og fikk pengene igjen for akkurat det brødet, men ikke noe plaster på såret. Skuffende. Anonymkode: 59059...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #26 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg har bare hørt gode ting. Venninnene mine bruker det ofte, selv om jeg ikke har brukt det selv. Men de er fornøyde, og bestiller igjen og igjen. Godt utvalg med pålegg og brød. Anonymkode: 6c4ad...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Crocs_ Skrevet 6. mars 2021 #27 Del Skrevet 6. mars 2021 Ikke fornøyd i det hele tatt. 3 ganger har de levert feil eller satt pakken utenfor blokken slik at noen har tatt den før jeg har fått melding. Selv når jeg har bedt de om å bare sette den innenfor inngangsdøren har de ikke klart dette. Håpløst. De skulle ringt/sendt melding og ikke bare latt den ligge der, men se at riktig person får den synes jeg. Fikk aldri frokosten min, måtte tilslutt bare få pengene tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #28 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg er fornøyd, og gir det ofte i gave. De har mange ulike leverandører. Jeg velger som regel brød fra nord bakeri. Det er mer bakeri enn butikkbrød. Anonymkode: 57a5e...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ukjentjente Skrevet 6. mars 2021 #29 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 10.36): Hmm, takk for mange svar! Er litt skeptisk til at maten kan bli liggende i oppgangen lenge... Men tor vennen min hadde blitt super glad for en slik oppmerksomhet. så kansje verdt å prøve? ts Anonymkode: 0c7ba...1e8 Jeg er veldig fornøyd med dem. Eneste jeg er misfornøyd med er at de sjeldent har forberedt seg godt nok mtp dager der veldig mange ønsker å bestille.. feks morsdag, farsdag, valentines osv.. så har opplevd at de da ofte har vært utsolgt eller rett og slett har stengt hele nettbutikken. Men mtp levering og de bestillingene jeg har gjort så er det bare positivt:) baksten har for mer smakt helt ferskt selvom den har ligger noen timer utenfor døren.. men da kommer det rundt klokka sju på morgenen.. de er jo pakket godt inn! Og juice og slikt holder seg jo.. blomster hadde jeg ikke turt om det er enebolig og se blir levert utendørs.. du kan jo velge produkt som tåler å stå en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #30 Del Skrevet 6. mars 2021 Kun prøvd én gang. Var fornøyd med varene, men veldig misfornøyd med leveringen. Jeg skrev i bestilligen at jeg trengte at det ble levert innenfor korridoren (jeg bor i en liten oppgang med kun et par leiligheter), korridoren er opp en kort trapp, og jeg skrev at den kunne legges hvor som helst bare innenfor døren til korridoren, fordi det var -15 grader ute og jeg reiser veldig tidlig på jobb (før budet kommer). Det valgte de i drite i, og la alt i postkassen. Da blir alt ødelagt når det ligger slik i timesvis i -15. Jeg så at meldingen min om "please dont leave it in the post box, it will freeze and there is nobody home for 7 hours" + kort beskrivelse av hvor det kunne legges, stod printet på alle delene av bestillingen min (det var 3-4 forskjellige pakker), så det var ingen grunn til at budet ikke skulle klare å se det... Anonymkode: bcdb3...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #31 Del Skrevet 6. mars 2021 Tusen takk for mange svar! Jeg tok sjansen på å bestille i går, og fikk en kjempe rørt takkemelding fra vennen min dag:) Pakken hadde blitt levert helt riktig, selv om jeg hadde tippet feil på leilighetsnummeret. Og tilbakemeldingen på innholdet var også bra. TS Anonymkode: 0c7ba...1e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #32 Del Skrevet 8. desember 2021 Plukker opp denne tråden jeg. Har benyttet morgenlevering en sjelden gang og vært fornøyd hittil. Men er det vanlig at de leverer drikken og det spiselige hver for seg? Bestilte mat og drikke til idag. Foreløpig er det bare drikken som har funnet frem.. Litt kjedelig da det er bursdag i huset og dette skulle være en del av bursdagsfrokosten 😕 Anonymkode: 26ca4...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #33 Del Skrevet 8. desember 2021 Fikk nettopp en sms om at min ordre ikke var komplett levert med en link til morgenleveringens kontakt-oss-side. Som ikke fungerer... Snedig hvordan en dårlig erfaring kan velte de gode. Men nå er jeg i tillegg sulten og sur fordi frokosten har gått i vasken 😩 Blir jo ikke å gamble på morgenlevering ved neste bursdag her i huset. Anonymkode: 26ca4...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #34 Del Skrevet 8. desember 2021 Interesssant å se at mange har opplevd å få gode returordninger. Det fikk ikke jeg når de leverte døde blomster og harde bakevarer. Mye kan tilgies om man tar ansvar og ordner opp på en ordentlig måte. Nå håper jeg intenst at ingen tenker at det ville være hyggelig å sende en oppmerksomhet til meg derfra. Anonymkode: e98cb...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cole Skrevet 8. desember 2021 #35 Del Skrevet 8. desember 2021 Har opplevd litt forskjellig med Morgenlevering. Noen ganger er alt på plass, andre ganger har vi fått feil ting vi har bestilt til oss selv, en gang har blomstene vært visne og en gang hadde de hengt posen på postkassa til naboen til mottaker i stedet for å legge den på døra til huset. Når døra var i skyggen mens postkassa i solsteika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #36 Del Skrevet 8. desember 2021 Kun positiv erfaring herfra! Har opplevd å få med ekstra gaver (-kaffe og colabokser). Bor i Rogaland. Anonymkode: 10608...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå