Gå til innhold

Skole venninne som har slettet meg fra fb. over 5 ganger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg gikk på skole med har slettet meg fra Facebook 5-6 ganger. Jeg trodde vi var venner. Vi har ikke møttes på mange år, men har hatt litt kontakt på messenger. Hvorfor godtar hun venneforespørsel, og så ett år seinere sletter hun meg uten grunn? Jeg gidder ikke å adde henne flere ganger, men jeg klarer ikke å forstå meg på henne. 

Anonymkode: 8b6df...eb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: cc48b...594

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er litt kontakt på messenger? Tar du kontakt, eller er det kun henne?

Jeg kan forstå at hun velger  slette folk fra vennelista om de så og si aldri tar kontakt og kun svarer en sjelden gang på meldinger. Men er det så viktig da? Du kan fortsatt kommunisere med henne på messenger selv om du ikke følger henne på facebook.

Selv sletta jeg facebook for godt etter å ha hatt det bare noen få måneder.

Anonymkode: 3a47d...c05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er litt kontakt på messenger? Tar du kontakt, eller er det kun henne?

Jeg kan forstå at hun velger  slette folk fra vennelista om de så og si aldri tar kontakt og kun svarer en sjelden gang på meldinger. Men er det så viktig da? Du kan fortsatt kommunisere med henne på messenger selv om du ikke følger henne på facebook.

Selv sletta jeg facebook for godt etter å ha hatt det bare noen få måneder.

1-2 ganger i året. Hun tar bare kontakt når hun er full. 
Hvorfor godtar hun venneforespørsel om hun ikke vil være venn da? Hun har ikke mange, så jeg skjønner ikke at jeg kan være i overflod. Ikke poster jeg tull heller. Er det fordi jeg ikke liker postene hennes? Hun liker aldri mine. 

AnonymBruker
Skrevet

Er alle kvinner sånn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

En jeg gikk på skole med har slettet meg fra Facebook 5-6 ganger. Jeg trodde vi var venner. Vi har ikke møttes på mange år, men har hatt litt kontakt på messenger. Hvorfor godtar hun venneforespørsel, og så ett år seinere sletter hun meg uten grunn? Jeg gidder ikke å adde henne flere ganger, men jeg klarer ikke å forstå meg på henne. 

Opplevd det der jeg å. Tenker de bare er nysgjerrig . Ikke gidd å aksepter neste gang.  Spør hun så si at det er ikke vits for du sletter meg jo bare igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å send venneforespørsel da. Dere er ikke venner.

Anonymkode: 80e35...ec6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor legge henne til 5 - 6 ganger om hun bare sletter det igjen? 😳

Anonymkode: 3960a...d29

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor adder du henne for 5. gang, om hun har sletta deg 4 ganger tidligere? Er du mann som er interessert i henne, tror jeg det er på tide å gi opp. Hun tar kontakt i fylla 2 ganger i året, og angrer etterpå? Bare kutt henne ut. 

Anonymkode: 7edb7...ca2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å legge henne til da. Herlighet 

Anonymkode: 63c71...a03

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er alle kvinner sånn? 

Hva tror du? 

Anonymkode: be242...090

Skrevet

Gi blanke i å tilføy denne "venninnen" på lista flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er alle kvinner sånn? 

Ja. Siden du har opplevd ETT tilfelle så må jo alle være sånn

Anonymkode: 63c71...a03

• Liker 5
Skrevet

Er det du som sender venneforespørsler hver gang? I så fall, hvorfor i alle dager gjør du det igjen og igjen når hun tydeligvis har et ambivalent forhold til dette vennskapet? Ha litt stolthet. La være å sende flere nå. Hvis jeg har misforstått og det er hun som ber om vennskap er det helt greit å ikke godta flere ganger etter så mye fram og tilbake.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

1-2 ganger i året. Hun tar bare kontakt når hun er full. 
Hvorfor godtar hun venneforespørsel om hun ikke vil være venn da? Hun har ikke mange, så jeg skjønner ikke at jeg kan være i overflod. Ikke poster jeg tull heller. Er det fordi jeg ikke liker postene hennes? Hun liker aldri mine. 

Er det du som har adda henne hver gang?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å sende venneforespørsel så mange ganger? Tok du ikke poenget første gang hun slettet deg?

Anonymkode: d78ec...4ec

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg oversett en stund, kun for å se  om ta mere kontak. Tror  dere er ganske unge. Skjønner godt det er kjipt, men prøv ikke å tenke så mye  på det:) 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, drit nå i henne da.

Anonymkode: e6264...91d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Det merkelige her er at du adder henne 4 ganger etter at hun fjerner deg.

Anonymkode: 1b637...d37

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor legge henne til 5 - 6 ganger om hun bare sletter det igjen? 😳

Anonymkode: 3960a...d29

Jeg har lyst til at vi skal holde kontakt I guess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...