AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Hei, Helt ny her og vi skal igang med prøving. Når kan man tidligst teste seg for å sjekke om man har blitt gravid? Anonymkode: 2f73b...6be
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Det _lureste_ og billigste er å vente heeeelt til mens kommer. Det er utrolig vanskelig. Skal du teste mye(er en spenning i det), bestill tester på billig-tester.no. Helt ok tester. Noen får svak positivt fra dag 9/10 etter El (9 DPO/10 DPO), mens andre tester positivt senere. Mine tester (gravid 6 ganger) har sjelden blitt positive før dag 13/14. Anonymkode: 1f673...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det _lureste_ og billigste er å vente heeeelt til mens kommer. Det er utrolig vanskelig. Skal du teste mye(er en spenning i det), bestill tester på billig-tester.no. Helt ok tester. Noen får svak positivt fra dag 9/10 etter El (9 DPO/10 DPO), mens andre tester positivt senere. Mine tester (gravid 6 ganger) har sjelden blitt positive før dag 13/14. Anonymkode: 1f673...a2a Helt til mens ikke kommer burde det stå 😅* Anonymkode: 1f673...a2a
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har blitt gravid syv ganger. Har testet positivt fra 9 dpo de gangene jeg testet tidlig, bortsett fra den siste i fjor, da så jeg ingenting på testen før 11 dpo.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Amatariel skrev (10 timer siden): Jeg har blitt gravid syv ganger. Har testet positivt fra 9 dpo de gangene jeg testet tidlig, bortsett fra den siste i fjor, da så jeg ingenting på testen før 11 dpo. Nær du har testet 9 dpo, er det på morgenurin? Anonymkode: 7dcd9...b43
Amatariel Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nær du har testet 9 dpo, er det på morgenurin? Anonymkode: 7dcd9...b43 Ja, er nødvendig at det er konsentrert morgenurin når man tidligtester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå