AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Hei! Er det mulig å finne tilbake til kvittering på at jeg har betalt legen digitalt? Det gjelder to besøk, hvor jeg på det ene betalte på maskinen på kontoret, mens den andre fikk jeg faktura pr SMS. Har dessverre slettet SMSen etter betaling.. Anonymkode: 62b67...287
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Er det mulig å finne tilbake til kvittering på at jeg har betalt legen digitalt? Det gjelder to besøk, hvor jeg på det ene betalte på maskinen på kontoret, mens den andre fikk jeg faktura pr SMS. Har dessverre slettet SMSen etter betaling.. Anonymkode: 62b67...287 Har du sjekket hos melin collectors? Du finner dokumentasjon på betaling i kontoutskriften din. Anonymkode: 9645d...5d7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 legen bør kunne gi deg kvitteringer på at du har vært der, og hva kostandene er/var. Deretter kan du vise til kontoutskrifter som viser at du har betalt dette. Anonymkode: 39f4b...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå