Gå til innhold

En umulig oppgave

Anbefalte innlegg

Gjest Søkende
Skrevet

Hei,

Min bestemor er snart 70 og jeg har lyst til å gi henne en fin og nyttig presang. Det er utrolig vanskelig å finne en gave og jeg har ikke lyst til å gi blomster eller konfekt igjen.

Er det noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk på den alderen har vel det meste de trenger og litt til.

Er det noe spesielt du vet hun liker? Kanskje du kan ta henne med ut på en tur, middag, teater eller noe lignende?

Bruker hun smykker? Jeg kjøpte et langt perlekjede til min bestemor da hun ble 80 år, og det satte hun pris på. Om hun er litt dårlig i armer/skuldre, så kan det være smart å kjøpe et langt ett som hun bare kan smette over hodet slik at hun slipper å fikle med lås.

Skrevet

Kommer litt ann på hvor sprek hun er og hvor mye penger du skal bruke, men hva med hudpleie, fotpleie, manikyr osv. Avslutte med en tur på restaurant.

Skrevet

Teaterbilletter, revy eller konsertbilletter og restaurantbesøk, knall for bestemødre som kanskje trenger et bittelite spark i baken for å gå ut!

Gjest gotthard
Skrevet

bestemutter fikk en god og lit dyr konjack på sin 90års dag, hu blei helt utrolig glad.

sa før hun døde (92år) at den nyt hun en svelg av hver kveld til den var tom..

Skrevet

Eller hva med en kurv full av halve vinflasker.

Skrevet

Fotbad med massasje som du får kjøpt hos elektroforhandlere

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Besteforeldre har kanskje mange bilder av sine barnebarn, men hva med å lete fram bilder fra oppveksten din og lage et album? Både bilder hvor du er alene, men også bilder av dere to. Hvis det er noe spesielt du husker som dere har gjort sammen, så kan du skrive ned disse "historiene", eventuelt også hva det er du husker med dem. Hva som har gjort at AKKURAT din bestemor er den bestemoren du vil ha. I og med at du skriver inn her, virker det som du vil legge litt tanke i det:)

Skrevet

Synes du skal kjøpe noe som er spesielt til henne. Som person.

Hva med å kjøpe et fint sjal, en brosje eller et smykke.

Det er alltid hyggelig å ha noe ekstra fint når man skal pynte seg.

Men kjøp noe som passer den personen hun er, og som du vet hun bruker.

Bruker hun aldri sminke er det tullete å kjøpe en lebestift.

Liker hun å brodere/strikke/lese kan du kjøpe henne en sånn god halogenleselampe som står på gulvet.

En annen ide er at dere barnebarna går sammen om å kjøpe f.eks en tur med hurtigruta eller noe slikt.

Skrevet
Bursdagskalender.

Hvor du har skrevet inn bursdagen til alle i familien... :)

Skrevet

Aromaterapi, hudpleie - tror det er slikt de færreste i den alderen har turt å drømme om (hvis du har råd, kanksje noen kan være med å spleise). Hudpleieprodukter, fotpleie er billigere. :)

Skrevet

Hva med abonnement på et magasin hun liker? Det har bestemoren min alltid satt pris på, siden hun ikke kommer seg så lett til butikken, og alltid har sett magasiner som litt luksus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...