AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Har skjedd flere ganger at jeg venter en pakke, og plutselig får en sms om at den ikke kunne bli levert fordi postkassa var full eller var for liten... Så henter jeg da pakka på posten, også er den så liten at jeg kunne hatt plass til 3 pakker i kassa mi!! Er det kun latskap av posten? Kjenner det iriterer meg litt altså! Anonymkode: eec05...2f8 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Det er jo MYE bedre enn at de bare henger den på postkassa som Bring gjør! Da forsvinner ofte pakken. Anonymkode: 2c483...715 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Har opplevd det samme selv, flere ganger! Goood plass i postkassa, men må likevel ta turen til post-i-butikk for å hente. Utrolig irriterende! Anonymkode: 34a4d...568 3
ErGlad Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har opplevd det samme selv, flere ganger! Goood plass i postkassa, men må likevel ta turen til post-i-butikk for å hente. Utrolig irriterende! Anonymkode: 34a4d...568 Det er vel mye bedre enn å la pakke ligge på dørmatta.
Viktualia Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Visum skrev (1 minutt siden): Det er vel mye bedre enn å la pakke ligge på dørmatta. Men det beste hadde jo vært å bare legge den i postkassa, eller? Det er jo der post skal legges, og ikke på dørmatta, oppå postkassa eller slengt i grøfta. 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Som jeg har skrevet tidligere, de som transporterer post gjør dette med jevne mellomrom når de har dårlig tid og mye å gjøre. Altså tar en spansk en og "later som" at ingenting av pakker på den og den adr fikk plass i postkassene til folk, sånn at de ikke trenger stoppe noe sted og losser av rubbel og bit på postkontoret/post i butikk. Jeg er ganske sikker på dette da det har skjedd meg og min nabo samtidig, og pakken til naboen kom til og med i brevform (boblekonvolutt) dvs han hadde GOOOOD plass i postkassa. Anonymkode: d5ce3...9e3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Ring kontoret og si fra. De skal egentlig ha kontroll på størrelsen på postkassa Anonymkode: ad341...857 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Det er slik når bilen er full. Anonymkode: 417ef...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 Ja, opplever dette tidvis. Antar at det er latskap/dårlig tid som har skylden. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo MYE bedre enn at de bare henger den på postkassa som Bring gjør! Da forsvinner ofte pakken. Anonymkode: 2c483...715 Visum skrev (1 time siden): Det er vel mye bedre enn å la pakke ligge på dørmatta. Hvis pakken faktisk er for stor for postkassen er det jo greit at den leveres til postkontoret for henting i stedet, men nå snakker vi jo om pakker som faktisk får plass i postkassen. Anonymkode: 5144d...b59 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Når jeg får pakke fra posten som jeg har bestilt som hjemlevering, så henger de den ofte på en krok på postkassen min. I en post plastikkpose. Har aldri vært problem med det. Ikke opplevd de har tatt den med til butikk. Anonymkode: 51704...720
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ring kontoret og si fra. De skal egentlig ha kontroll på størrelsen på postkassa Anonymkode: ad341...857 Ja, dette hjelper jo utrolig mye. Anonymkode: 5f731...64c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Jeg har motsatt problem, de tvinger en pakke som er for stor ned i kassen, slik at det nesten er umulig å få den opp igjen, og all annen post blir most. Anonymkode: c5f0f...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Ja, har opplevd det mange ganger! Vi har litt ekstra stor postkasse, så jeg tipper postbudet i de tilfellene ikke har prøvd å levere pakken og bare antar at den er for liten. Anonymkode: 65c10...5ee
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 Jeg har jobbet som postbud i mange år. De gangene jeg opplevde at jeg ikke fikk plass til pakka var enten fordi postkassa faktisk er for liten. Noen postkasser er ganske store, men med en veldig tynn sprekk som vi skal levere igjennom, da er det plass til pakka inne i postkassa, problemet er å få pakka igjennom den smale sprekken. Eller at det ikke er plass til pakka fordi postkassa er full av reklame, et par tjukke aviser og gjerne noe post jeg leverte tidligere i uka/forrige uke. Anonymkode: 19b0d...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå