AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Det er nå 5 uker siden jeg fødte, og sluttet å bli før to uker siden ca. Blødningen gikk da over til brunlig utflod. Men nå de tre siste dagene har jeg hatt super seig utflod, som er klumpete og med gult skjær. Slimet kan henge ut av skjeden, og jeg kjenner at det går ut av vagina. Det lukter ikke noe spesielt, og jeg har ikke mer vondt eller feber. Så jeg lurer på om dette ekle slimet er normalt, eller om jeg bør dra til legen? Anonymkode: 237ed...931
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nå 5 uker siden jeg fødte, og sluttet å bli før to uker siden ca. Blødningen gikk da over til brunlig utflod. Men nå de tre siste dagene har jeg hatt super seig utflod, som er klumpete og med gult skjær. Slimet kan henge ut av skjeden, og jeg kjenner at det går ut av vagina. Det lukter ikke noe spesielt, og jeg har ikke mer vondt eller feber. Så jeg lurer på om dette ekle slimet er normalt, eller om jeg bør dra til legen? Anonymkode: 237ed...931 Eggløsningsslim, kanskje? Anonymkode: 35654...ce2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Kan det være en begynnende infeksjon? Lurt å ta det opp med lege på seksukerskontrollen Anonymkode: 793e1...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan det være en begynnende infeksjon? Lurt å ta det opp med lege på seksukerskontrollen Anonymkode: 793e1...4c5 Ja, det har jeg tenkt til, men den er først om to uker. Så om dette ikke er normalt, så kontakter jeg legen i starten av neste uke. Jeg har også tenkt på om det kan være begynnende infeksjon, men allmenntilstanden er bra, så vet liksom ikke om det er vits å dra til legen før jeg har timen om to uker. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eggløsningsslim, kanskje? Anonymkode: 35654...ce2 Ja, tanken har slått meg. Men før svangerskapet var ikke eggløsningslimet mitt så seigt og klumpete.. Ts Anonymkode: 237ed...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå