Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk hastekeisersnitt for to dager siden. Etter snittet har jeg ikke blødd noe som helst nedentil, ingenting som kan tyde på renselse overhodet. De på barselavdelingen passer på å jevnlig å trykke på livmoren min for å sjekke etter blodansamlinger, men enn så lenge har ikke noe blitt oppdaget. Jeg syns dette er veldig merkelig og jeg har prøvd å lese om dette, men jeg finner ingenting. Er det noen andre som har opplevd dette?

Anonymkode: 1f6bf...cd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke uvanlig at de "støvsuger" vekk dette når de først har åpnet buken. Så er nok på grunn av det du ikke har renselse. 

Anonymkode: 48d39...ad9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel ikke uvanlig at de "støvsuger" vekk dette når de først har åpnet buken. Så er nok på grunn av det du ikke har renselse. 

Anonymkode: 48d39...ad9

Man har jo renselse allikevel, for det fortsetter jo å blø friskt blod i ca.6 uker. Renselsen er mindre ved keisersnitt pga det du nevner her. Jeg hadde renselse med én gang etter keisersnitt, så jeg vet ikke om det du opplever er normalt, men det kan jo være at de fikk bort så mye blod at det tar et par dager før du ser noe. Det er vel best å spørre de på sykehuset rett ut om det er normalt eller om det er grunn til bekymring. 

Anonymkode: 2494c...138

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har mye mindre renselse ved ks, da de renser ut mye av morkakerestene etter at de har tatt ks, men blør du ingenting altså? Jeg hadde litt renselse etter ks

Anonymkode: bc1fe...187

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg kom det mer blødning dagen etter. Kan jo være det snart kommer i gang hos deg og. Men om de ansatte ikke reagerer hadde jeg ikke tenkt noe mer på det.

Anonymkode: 9bed8...f50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har mye mindre renselse ved ks, da de renser ut mye av morkakerestene etter at de har tatt ks, men blør du ingenting altså? Jeg hadde litt renselse etter ks

Anonymkode: bc1fe...187

Kom litt på slutten av dag 3, ellers ingenting.

Anonymkode: 1f6bf...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde så vidt noe blødning, trengte bare et tynt truseinnlegg etter begge mine KS.

Anonymkode: 43053...352

Skrevet (endret)

Jeg blødde MYE etter ks, men aner ikke hva som er normalt 

Endret av Anonym6789
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde nesten ingenting. Brukte knappt noen truseinnlegg engang. 
Det var det jeg hadde gruet mest for siden jeg svimer av når jeg ser blod😂 

Anonymkode: 3ce1e...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...