AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Jeg bor i leilighet alene, jeg er 19. (Huseier, han bruker dette huset som sommerhus og bor ikke her fast). Det er ganske øde her, bare 3 hus rundt dette huset jeg leier leiligheten i og det er eldre folk som bor der og det tredje står tomt. Jeg hørte noe, jeg kvakk litt først så tenkte jeg ikke mer over det siden jeg bor ved havet og skog det bråker mye fra havet. Jeg gikk ut for å røyke og da jeg åpnet døra står det en ukjent høy bil jeg ikke har sett før parkert rett ved vår garasje, helt inntil vår garasje nesten. Det er tilogmed en blindvei her jeg bor på enden. Jeg føler meg redd. Jeg ville ringe min mor men det er alt for sent å ringe henne nå om det ikke er alvorlig? Jeg så en skygge og da jeg skjønte at det var en bil lukket jeg og låste døren fort igjen, og nå sitter jeg her redd. Hva skal jeg gjøre? Hva kan grunnen være for at den bilen står der? Jeg var ute for 1 time siden og røykte og da stod det ingen bilen der heller. 😭 Anonymkode: 5c983...75f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Høres jo unektelig rart ut, bare hold deg inne med dørene låst. Kan jo være en naturlig forklaring, men best å være på den sikre siden. Anonymkode: bbd61...6e2 7
Chris10an Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Klarer du å se nummeret på bilen? Da kan du sjekke hvem som eier den på https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger/finn-kjoretoyets-eier 10
little fairy Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Litt merkelig ja, men er det skog/turområder ikke så langt fra? Noen har jo vinterferie nå og kanskje er på telttur eller går inn til en hytte? Du får oppdatere oss! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Sånt er greit å tipse politiet om. Man kan ikke bare ta seg til rette på andres eiendommer og parkere der. Inf.ormer eieren av huset også. Anonymkode: 263ea...87a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 https://regnr.info/?gclid=Cj0KCQiAyoeCBhCTARIsAOfpKxhjzo3wDJqq1RRC59S40E3rLn7T0vOckPbaZhYIC_cLNNkIBuZT2TMaAi9qEALw_wcB Anonymkode: c3699...599
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 På den linken finner du fort ut hvem det er på bilnr Anonymkode: c3699...599
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 Kanskje noen av naboene hadde besøk? Anonymkode: a4529...aee
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Er du i live, ts? 😕 Burde vi be KG kontakte politiet og gi dem IP-adressen, slik at de får sjekket om det har skjedd noe med ts? Anonymkode: ebe18...5d9 5
Chris10an Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er du i live, ts? 😕 Burde vi be KG kontakte politiet og gi dem IP-adressen, slik at de får sjekket om det har skjedd noe med ts? Anonymkode: ebe18...5d9 Jeg også ble litt bekymret! Håper alt står bra til og at det ikke var noe å være redd for! 1
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Neste gang ringer du politiet med en gang, håper alt er bra.
Gjest Smeltemann Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Det finnes nok en naturlig forklaring. 🙂🙂
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 Håper du oppdaterer ts. Anonymkode: 263ea...87a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 Sikkert bare noen som parkerte avsidesliggende for å pule i bilen. Dette har jeg og min utvalgte gjort mange ganger. Hvis ts attpåtil bor sånn at det ikke ser ut som det er folk der så er det enda større sannsynlighet. Anonymkode: 35133...a7d 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Takk for alle svar folkens 😊 Jeg var så utrolig redd!! Jeg gikk ut for å se når det var lyst og da var bilen vekk, og jeg vet fortsatt ikke grunnen til hvorfor den sto der eller hvem det var. Fikk dessverre ikke tatt regnr på bilen. Har snakket med huseier og han vet heller ikke. Er litt småredd om kveldene når jeg går ut for å røyke, men ikke sett bilen siden. 💖Ts Anonymkode: 5c983...75f 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for alle svar folkens 😊 Jeg var så utrolig redd!! Jeg gikk ut for å se når det var lyst og da var bilen vekk, og jeg vet fortsatt ikke grunnen til hvorfor den sto der eller hvem det var. Fikk dessverre ikke tatt regnr på bilen. Har snakket med huseier og han vet heller ikke. Er litt småredd om kveldene når jeg går ut for å røyke, men ikke sett bilen siden. 💖Ts Anonymkode: 5c983...75f Du kan varsle anonymt på politiets nettside om bilen og at det opplevdes ekkelt at den sto der. Kanskje de har en slik bil i siktet? Så du biltype og farge, evt fargen på skiltene? Grønn er firmabil. Anonymkode: 263ea...87a 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Du kan varsle anonymt på politiets nettside om bilen og at det opplevdes ekkelt at den sto der. Kanskje de har en slik bil i siktet? Så du biltype og farge, evt fargen på skiltene? Grønn er firmabil. Anonymkode: 263ea...87a Grønn er toseter/treseter/varebil, kan godt være privatbil. Anonymkode: c3f5b...abb 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 Jeg har stoppet slik noen ganger når jeg har kjørt lange avstander nattestid og trengt en hvil. Som en lav og umuskuløs dame føles det litt utrygt å skulle sove i bilen på en rasteplass langs hovedveien, så jeg tar av og parkerer i nærheten av et bolighus slik at det ikke er så lett for folk med skumle hensikter å skjønne at jeg sover i bilen. Det har faktisk aldri slått meg at de som bor i huset skulle bli engstelige av det, beklager til de som jeg eventuell har skremt. Anonymkode: 0a65e...e18 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå