AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Foreldrene mine krangler så mye at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Jeg svarer dem nesten aldri på melding eller når de ringer fordi jeg syns de er så egoistiske. Men er vel mest jeg som er egoistisk, jeg svarer dem bare fordi jeg får økonomisk støtte. Hvordan er forholdet til dere foreldre? Er dette vanlig? Anonymkode: dd980...646
Pillarguri Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Nei, dette er ikke vanlig. Du bør sette deg ned med foreldrene dine og fortelle dem hvordan du føler det rundt deres krangling. Kanskje er de ikke helt bevisst på hvordan det kan høres ut for andre når de krangler. Enkelte par som har bodd sammen lenge legger seg til en røff kommunikasjon, som er normalt for dem, men som ikke er kjekt for andre å høre på. Uansett, så synes jeg at du skal kjempe for å fortsatt ha et forhold til dem. Det å bryte med foreldre bør sitte veldig langt inne. Egoisme er det nok du som har mest av, siden du forakter dem samtidig som pengene deres er greit å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå