AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Hei, jeg skal kjøre fra Bagn til Drammen i morgen tidlig, stemmer det at e16 ikke har bomstasjon øst for Tyrifjorden til Sandvika og fra Sandvika til Drammen? Eller bør jeg kjøre vest for Tyrifjorden på 35 til Hokksund og så til Drammen? Jeg vil kjøre der det er minst bompenger. Ser ikke at det står bomstasjoner noen av stedene, men har kjørt flere plasser hvor det er bomstasjoner uten at det står her Anonymkode: 51ef7...97c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Om du hadde tatt deg tid til å Google så hadde du funnet ut av ting på egenhånd😉 et raskt søk gjorde at jeg f.eks kom inn på denne siden https://bompengekalkulator.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 om den er til å stole på kan jeg ikke garantere, for som du sier, det er ikke alt som er oppdatert. Anonymkode: 2c668...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå