AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har snakket lenge med en mann på rundt 40 år, og han har kone og barn. Vi snakker om alt, og han sender meg seksuelle bilder og videoer til tider. Vi har ligget sammen en del, men dette har konen godtatt, og hun vet om meg. Problemet er nå at vi drar på kino, eller trening, eller bare møtes for å spise middag, men vi har ikke sex. Han sier konen aldri hadde godtatt dette, og han vil starte noe nytt med meg. Jeg er ikke klar for dette, men liker han utrolig godt, og vil heller ikke ødelegge familien, Uansett hvor mye jeg liker han kan jeg ikke være den personen som ødelegger familien hans. Hva skal jeg si til han? Han har møtt flere andre før som konen vet om, men ingen han vil være med på denne måten. Jente 22 Anonymkode: df23f...86f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Hun godtar at mannen stikker p... i deg men ikke at dere går på kino? Neivel. Anonymkode: 6f118...124 4
Anonymbruker1857 Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Ja, er jo seksuelt men begynt å bli noe mer. Kjærlighet er verre utroskap enn sex spør du meg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Bare avslutt det, så trenger du ikke tenke på det mer Anonymkode: 675c0...0c6 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Be han skille seg, slik at det kan bli dere. Ikkje treff han i mellomtiden Anonymkode: e1033...a82 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Hvordan vet du konen har godtatt deg knulle mannen hennes? Du er passe naiv da.... godt du har mange år igjen å lære😘.... Jeg vet at jeg aldri hadde godtatt at min mann hadde stappet p.... inn i ei 22 år gammel løsfugl. Det hadde vært enden på visa for begge to.... Og skam for 22 åringen resten av livet. En mann i 40 årene er ikke interessert ( 80 prosent av tilfellene ) i ei på 22 år annet enn å få dyppa pølsa i brødet. Og utnytter gjerne det med middag og samtaler. For å holde deg på gress og gi deg gull og grønne skoger... har virkelig ikke noe empati eller respekt for sånne som deg... du er typen som faktisk ødelegger familier med barn involvert. Og hva gjør deg så bra med deg ? Ingenting. Anonymkode: 9cb70...edd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har snakket lenge med en mann på rundt 40 år, og han har kone og barn. Vi snakker om alt, og han sender meg seksuelle bilder og videoer til tider. Vi har ligget sammen en del, men dette har konen godtatt, og hun vet om meg. Problemet er nå at vi drar på kino, eller trening, eller bare møtes for å spise middag, men vi har ikke sex. Han sier konen aldri hadde godtatt dette, og han vil starte noe nytt med meg. Jeg er ikke klar for dette, men liker han utrolig godt, og vil heller ikke ødelegge familien, Uansett hvor mye jeg liker han kan jeg ikke være den personen som ødelegger familien hans. Hva skal jeg si til han? Han har møtt flere andre før som konen vet om, men ingen han vil være med på denne måten. Jente 22 Anonymkode: df23f...86f Og en ting til: Du skriver du ikke vil ødelegge familien, MEN - DET har du gjort allerede!! Du har sex med en gift mann, du er bare en spenning i hans hverdag så der du sier utvikler seg til kjærlighet er vås. Holdes på gress, kalles det. Anonymkode: 9cb70...edd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ikke klar for dette, men liker han utrolig godt, og vil heller ikke ødelegge familien, Uansett hvor mye jeg liker han kan jeg ikke være den personen som ødelegger familien hans. Hva skal jeg si til han? Bare si dette rette ut til ham. Eller skriv en melding til ham. Kutt kontakten med ham. Hvis han virkelig elsker deg og vil være sammen med deg, gjør han det slutt med kona og finner seg ny bolig og tar kontakt med deg etter separasjonsåret. Anonymkode: abbcd...413 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og en ting til: Du skriver du ikke vil ødelegge familien, MEN - DET har du gjort allerede!! Du har sex med en gift mann, du er bare en spenning i hans hverdag så der du sier utvikler seg til kjærlighet er vås. Holdes på gress, kalles det. Anonymkode: 9cb70...edd Hun er nok en homewrecker og tydeligvis ansvarsløs og samvittighetsløs, men det er faktisk ikke hennes feil at familien går i oppløsning. Det er mannen som roter til alt her. Anonymkode: 19691...484 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er nok en homewrecker og tydeligvis ansvarsløs og samvittighetsløs, men det er faktisk ikke hennes feil at familien går i oppløsning. Det er mannen som roter til alt her. Anonymkode: 19691...484 Det også, men hun er fortsatt bevist på at han er gift. Og har barn og alt. Legger seg på ryggen i god samvittighet. Ikke greit.... Hun har også ansvar, om å trekke seg unna og finne seg single menn.. Anonymkode: 9cb70...edd 1
cmd Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han sier konen aldri hadde godtatt dette, og han vil starte noe nytt med meg. Jeg er ikke klar for dette, men liker han utrolig godt, og vil heller ikke ødelegge familien, Uansett hvor mye jeg liker han kan jeg ikke være den personen som ødelegger familien hans. Hva skal jeg si til han? Han har møtt flere andre før som konen vet om, men ingen han vil være med på denne måten. Jente 22 kona godtar at han får ha sex med andre. Kanskje han ikke får i forhold. Dvs. kona er aksepterende at han har en elskerinne (for å ha sex) men IKKE en kjæreste som han går på middag, tur, trening sammen. Det er to forskjellige ting i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Passe flaut for kona at mannen bruser med fjærene ute blandt folk, tenker jeg. Du bør ikke treffe ham, hverken for sex eller annet, før han har flyttet fra kona og fått ordnede forhold. Han er kanskje blandt dem som ønsker flere partnere samtidig. Vil du være en av dem? Hva han sier at kona vet og aksepterer, er muligens heller ikke det hun selv ville sagt, om du spurte henne. Husk at slike menn lyver mye. Du er ung, trist å kaste bort dine beste år på en sviker. Anonymkode: cc710...80d 1
Nuka Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Er du ikke klar for det så er du ikke klar for det. Om han vil ha et forhold med deg og mener det vil bare vise seg om stemmer dersom du ber han gå fra henne seriøst. Nøytralt sett kunne du prøvd det, men hva gjør du når du ikke er klar for forhold og han står der med separasjonspapirene da? Du må si til han (eller skrive) at hverken er klar for forhold eller ønsker det. Du har vært tøff nok til å ligge med han, taste med han og snakke med han så det klarer du! som kone sjøl må jeg bare legge ved at du er heldig som har en sånn arrangering der kona vet og godtar sex og "flerforhold" til en viss grad, men sett grenser for han. Hun ønsker ikke at dere viser dere offentlig og du er ikke klar for forhold så da bør du respektere det og sette han på plass litt. Swingers med restriksjoner er swingers med restriksjoner og noe alle parter bør respektere og går ikke det kutter man ut. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 Du kan jo bare si det du skriver her, at du liker han, men du vil ikke være sammen med han på den måten, du vil ikke ødelegge familien hans. Skal dere fortsette så er det bare sex, tøm og røm og så dater du andre om du vil. Men jeg tenker nok at om du ikke vil ta dette videre imens han vil det, så kan dere ikke gå tilbake til bare sex heller, da må du nok gjøre det helt slutt. Si at dere vil forskjellige ting, og da fungerer det ikke lengre. Anonymkode: de473...9c8
Syngemann Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 Er respektløst av han mot kona å ønske seg noe mer og diskutere det med deg. Han burde tatt det opp med kona at han har fått følelser for deg, ikke med deg. Her bryter han vel avtalen han har med kona bak hennes rygg? Dette kan være et handlingsmønster han har. Tenk litt på det. Er dette en mann du vil stole på i fremtiden? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 Du. Skjønner. Vel. At. Han. Lyver. Eller er du virkelig så korka? Anonymkode: 7226e...350 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 Dette er et troll. Hvordan jeg vet det? Fordi ts signerer med «Jente 22». De fleste fantasiene om unge damer som kokes sammen av menn her på kg, signeres på samme vis. De færreste ekte innlegg signeres med kjønn og alder på den måten. En kvinne på 22 kaller seg normalt heller ikke for jente. Anonymkode: c60d2...ab4 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 22?! Med en på 40?! Æsj. Anonymkode: e2465...56d
OCB Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 Hei. Sånn helt ærlig, hold deg unna denne usikre playeren. Han nyter tilværelsen med deg som er mye yngre, og samtidig tryggheten hjemme. Han nyter definitivt selvtillitsegoet sitt, som muligens bunner i en 40 årskrise. Han vil ikke velge deg, uansett hva han prøver å bløffe og overbevise om. Kutt all kontakt og gå med hevet hode.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 Har du snakket med kona siden du vet at det er greit å ha sex med mannen hennes ? Eller er det 40 åringen som påstår det og du tar det for god fisk ? Anonymkode: 70fae...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå