AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Min umiddelbare tanke er at det kunne kanskje stemme i gamle dager hvor kvinnene slet seg ut på barnefødsler og ble tidlig gammel. I dag vil jeg ikke si det er noe forskjell mellom kjønnene. Anonymkode: b7765...db1 16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Menn foretrekker unge damer. Kvinner foretrekker ikke unge menn (bortsett fra på KG). Så det er noe i det. Unge menn blir sett på som for tynne og lite maskuline, de er visstnok ikke ekte menn. Men som en vin blir de mer fysisk attraktive for det motsatte kjønn med aldereren. Anonymkode: c27b2...b97 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Sean Connery ble kåret til årets mest sexy mann ved 59år. Brad Pitt er 57, Leonardo De Caprio er 46, Tom Cruise er 58. Jason Statham er 53. Kvinner som vinner mest sexy kåringer er gjerne i 20 årene. Er de eldre enn 35 er fokuset på hvor sexy de er i den alderen. Ref. Jennifer Aniston, Salma Hayek. Madonna hadde "Hung Up" videoen når hun var 50 i 2009 og fin rumpe til å være så gammel ble nevnt ofte. Som mann vil jeg si at skjønnhetstyranniet treffer kvinner hardere enn menn. Voksen mann, som holder seg i nogenlunde form, regnes som attraktiv lenger. Selv med sølvstriper. Ikke at vi menn eldes bedre, men det virker som oss menn har en eldre "best før" dato i kulturen. Anonymkode: 3990e...7c2 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): noen tanker? Anonymkode: dc51a...e5b Litt begge deler tenker jeg. varierer. Og til en vedkommende litt lenger over meg. Jo , mange kvinner vil ha unge menn, ikke bare på KG. Anonymkode: 07a9b...197 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Klisjee, og bullshit. Men man må jo bare fortsette å tro på det, hvis det gagner en. Anonymkode: 32bfa...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn foretrekker unge damer. Kvinner foretrekker ikke unge menn (bortsett fra på KG). Så det er noe i det. Unge menn blir sett på som for tynne og lite maskuline, de er visstnok ikke ekte menn. Men som en vin blir de mer fysisk attraktive for det motsatte kjønn med aldereren. Anonymkode: c27b2...b97 Uenig. Jeg er kvinne og har alltid foretrukket yngre menn. Anonymkode: f2733...869 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Det ligger noe gammelt kvinnehatende piss i det uttrykket. Anonymkode: 96879...f6a 16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 Dersom han trener og holder kroppen i ok form, synes jeg dette stemmer. Vom, for eksempel, er fullstendig turn off og gubbete. Anonymkode: b3fe1...86e 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sean Connery ble kåret til årets mest sexy mann ved 59år. Brad Pitt er 57, Leonardo De Caprio er 46, Tom Cruise er 58. Jason Statham er 53. Kvinner som vinner mest sexy kåringer er gjerne i 20 årene. Er de eldre enn 35 er fokuset på hvor sexy de er i den alderen. Ref. Jennifer Aniston, Salma Hayek. Madonna hadde "Hung Up" videoen når hun var 50 i 2009 og fin rumpe til å være så gammel ble nevnt ofte. Som mann vil jeg si at skjønnhetstyranniet treffer kvinner hardere enn menn. Voksen mann, som holder seg i nogenlunde form, regnes som attraktiv lenger. Selv med sølvstriper. Ikke at vi menn eldes bedre, men det virker som oss menn har en eldre "best før" dato i kulturen. Anonymkode: 3990e...7c2 Dere menn eldes bedre? Jo, kanskje Brad Pitt og Tom Cruise, men en helt vanlig, gjennomsnittlig mann, eldes ikke bedre enn kvinner. Ofte ser vi ølmage og måne når mannen bare er 30+ Anonymkode: f2733...869 20
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 Ølmage, måne, hår i nesa, buskete bryn og grovt skjegg 😅 Synes menn og kvinner eldes ganske likt... Anonymkode: 96ad5...2be 14
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Som mann vil jeg si at skjønnhetstyranniet treffer kvinner hardere enn menn. Voksen mann, som holder seg i nogenlunde form, regnes som attraktiv lenger. Tja, det er vel likt for begge kjønn når man ser på hele livsløpet. Kjipt for eldre kvinner som fortsatt har lyster, men minst like kjipt for yngre menn. De har jo voldsomt med lyster i tillegg til å være sett på som uattraktive. Det er vel mer biologi enn skjønnhetstyranni Anonymkode: c27b2...b97
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Gjelder i alle fall ikke personlighetsmessig, mange gretne gubber der ute 🙈 Anonymkode: 916f8...23f 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjelder i alle fall ikke personlighetsmessig, mange gretne gubber der ute 🙈 Anonymkode: 916f8...23f Alle sier gubben er gretten , men ingen spør hvorfor. Anonymkode: 3990e...7c2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 Det varierer veldig, noen menn blir gubber og noen kvinner blir kjerringer, mens andre tar vare på seg selv og ser flotte ut. Menns fysikk kan likevel bidra til at de mye lenger klarer å holde kroppen i god form. Kvinner har mer fett på kroppen som gjerne legger seg litt feil steder etterhvert og som det er mye vanskeligere å trene bort. Men vakre kvinner er vakre kvinner, uansett alder og det samme gjelder menn. Anonymkode: 5cce8...c8d 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 Nei. Menn blir bare mer og mer grisete med årene og mer perverse og ekle. Noen modnes som vin når det kommer til utseende, men det er svært få som er så heldige... Anonymkode: 198e8...eac 4
Helgeline Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 Det er individuelt, går ikke på kjønn hvordan folk eldes. Tøvete uttrykk. Men mulig det stemte før, som en her antyder. 1
draug 75 Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 Ikke all vin tåler modning. Og så er det tross alt så at kulturmelk/ surmelk og youghurt er basert på modning av melk. Der har behandlinga alt å si, utgangspunktet mindre. Men jeg bruker heller å si at det er med modning av kvinner som med muggost. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 Vel det spørs.... Surmelk, eller modnet melkedessert? Sur og besk "frisk" vin, eller passelig søt vin? Det slike ordtak har til felles er at de er svært lite gjennomtenkte og reflekterer aldri den reelle virkeligheten. Anonymkode: e20f1...ae4 3
Nuith Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 1 minutt siden, draug 75 said: Ikke all vin tåler modning. Og så er det tross alt så at kulturmelk/ surmelk og youghurt er basert på modning av melk. Der har behandlinga alt å si, utgangspunktet mindre. Men jeg bruker heller å si at det er med modning av kvinner som med muggost. Skulle til å si nesten det samme... mange menn blir til eddik mens kvinner blir til deilige oster. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå