AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 I munnen, og jeg brekker meg. Hva er greia med det? Er ikke det dårlig gjort? Jeg synes det er turn off og respektløs. Aldri forstått hva som er godt med det? Anonymkode: ab69e...06b 3
Milky Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Greia med det er at de synes det er deilig. Jeg elsker når typen presser seg langt inn i munnen min. Men det er smak og behag. Hvis du ikke liker det skal du selvfølgelig ikke gjøre det Endret 4. mars 2021 av Spicymami 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Når penis kommer langt nok inn blir det mer og mer friksjon mot penishodet som er mest følsomt jo lenger ned i halsen den når, det er derfor menn elsker dette. Men er man en klopper med tunga kan man få til mye uten å svelge penis også. Anonymkode: e7e5c...c49
Frekkulf Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): I munnen, og jeg brekker meg. Hva er greia med det? Er ikke det dårlig gjort? Jeg synes det er turn off og respektløs. Aldri forstått hva som er godt med det? Anonymkode: ab69e...06b Det er jo bare en treningssak. Godt å kjenne at den er langt nedi halsen.
Fioljenta Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Skjønner at du synes det er turn-off og respektløs! Jeg dyttet mannen min vekk og sa klart fra hvem som er sjefen når jeg suger ham. Og det vil jeg anbefale deg å gjøre også. Du har rett til å bestemme hva du vil være med på. Hvis han ikke respekterer det, vel, da har du rett til å ikke ville suge ham. Men merk at alle instinkter i ham sier «dypt» og «fort» når det blir godt for ham, så det krever selvdisiplin å la deg styre. Et tips kan være å velge en stilling der han ikke kan bevege seg så mye, f.eks. at han ligger på rygg med en pute under baken. Mannen min lot meg være sjefen. På den måten kunne jeg styre både dybde og intensitet, leke med forskjellige teknikker og eksperimentere. Nå er jeg såpass trygg på suging at han kan få lov å styre. Forskjellen er at nå liker vi det begge to. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Ville bitt latt det være siste ord Anonymkode: c9ea8...1a1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I munnen, og jeg brekker meg. Hva er greia med det? Er ikke det dårlig gjort? Jeg synes det er turn off og respektløs. Aldri forstått hva som er godt med det? Anonymkode: ab69e...06b De synes det er godt, noen kvinner liker det. Om du ikke liker det må di si i fra. Om han ikke respekterer det du sier så bruker du tennene neste gang han tvinger den ned i halsen, så begynner han nok å forstå hvor utrolig dumt det er å stikle penis i munnen til noen når de sier nei. Anonymkode: 3830a...ec1
Uredd Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: I munnen, og jeg brekker meg. Hva er greia med det? Er ikke det dårlig gjort? Jeg synes det er turn off og respektløs. Aldri forstått hva som er godt med det? Anonymkode: ab69e...06b Jeg mann og har heller aldri forstått det, men aksepterer at andre mener noe annet. Det er jo kun de første 5cm av kuken som er følsom. De resterende 20, not so much... Det er heller ikke noe særlig å se dama brekke seg, men hver sin lyst. Det viktigste er jo finne utav hva som greitt for begge. Hold en hånd rundt skaftet hvis typen har problemer med å styre seg. At han har så mye lengde igjen da, at det blir et problem tviler jeg på. I tillegg til å stoppe dypdykking, gir det økt nytelse for ham, så det er egenetlig vinn vinn for begge.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I munnen, og jeg brekker meg. Hva er greia med det? Er ikke det dårlig gjort? Jeg synes det er turn off og respektløs. Aldri forstått hva som er godt med det? Anonymkode: ab69e...06b Da må du sifra at det ikke er greit Anonymkode: 9b04a...f28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå