Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 og har møtt en mann som er 32. Han er snill, har god jobb, og vi har det veldig fint sammen. Vi møttes da jeg var 21 for omtrent ett år siden. Problemet er at vi har så stor aldersforskjell, og han kommenterer at jeg er ung ofte, men den praten "trenger vi ikke ta nå". Ser han fremtid med meg, eller ikke? Aner ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: c6da6...090

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Umulig for oss å si basert på det lille innlegget. Men jeg (M 43) synes den aldersforskjellen var overkommelig.

Anonymkode: e9c5d...bed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat i den alderen synes jeg 10 år er i meste laget. Du har nettopp vært russ omtrent, mens han er i en alder der mange er ferdigutdannet master og i god jobb. En god del menn har også fått sitt første barn i den alderen.

Om «din» 32-åring fremdeles er på mentalt nivå med folk på ti år yngre, ville jeg sagt det var et rødt flagg. Han er ikke et catch. 

32 og 42 vil jeg si er mer innafor. Og 42 og 52.

Anonymkode: 54158...ac5

• Liker 1
Skrevet (endret)

For meg og min x var det 17 års aldersforskjell, og må si det ikke gjorde meg så mye. Jeg var 17 og han var 34 når vi ble sammen, og vi var sammen i 10 år og har et barn sammen. Han kommenterte fra tid til annen at jeg var ung, og jeg omvendt med at han var gammel. Det ble en litt humoristisk spøk mellom oss. Vi merket ikke stort til aldersforskjellen egentlig, kun på noen småting, slik som interesser. Derimot var stigmaet fra samfunnet verre å takle, vi fikk en del kommentarer og stygge blikk. Og jeg glemmer aldri når jeg skulle føde, jordmor spurte om jeg hadde tatt ned meg faren min 🙄😅

Så for å svare på spørsmålet ditt; det kan absolutt gå og alder har ingenting å si, så lenge dere elsker hverandre og trives sammen. Lykke til! 😊

Endret av Ls22
AnonymBruker
Skrevet

Når du er 51 er han 61. Det er både fysiske og kognitive forskjeller som kan by på problemer. 

Anonymkode: 8286c...c40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når du er 51 er han 61. Det er både fysiske og kognitive forskjeller som kan by på problemer. 

Anonymkode: 8286c...c40

For ikke å snakke om når hun er 85 og han 95.

Anonymkode: 54158...ac5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff mannen min da han var 25 og jeg 35. Jeg trodde ikke han så for seg noe seriøst med meg, men siden jeg elsket å henge med ham og alt klaffet. Felles venner, interesser, musikk, filmer +++ Så ble vi etterhvert ett par. I dag er det 7 år siden og kjemien er fortsatt på topp! Vi har to barn og hus sammen.

Masse fordommer i starten, ikke minst siden jeg som dama o forholdet er eldst. Men i dag har folk slått seg til ro med dette fakta. Folk som ikke kjenner oss fra før, nevner vi aldri aldersforskjellen til og ingen spør eller ser ut til å rygge. Når de etterhvert får vite aldersforskjellen, tenker de kanskje sitt, men ingenting forandrer relasjonen vår til dem, enten det er naboer eller nye venner.

En ting jeg ofte har hørt om forhold der aldersforskjellen er litt stor, er at den yngste ofte er moden for alderen og den eldste kanskje litt umoden. Det som ofte skjer da er at den yngste kanskje blir enda modnere med årene og rett og slett vokser fra den eldste. Har sett tendensene hos oss, fordi han ble svært voksen/moden med et brak da vi fikk barn og jeg merker det er han som leder når det kommer til oppdragelse, skikk og bruk i hjemmet og fornuftige måter å leve et familieliv på, støyer økonomien og husarbeidet. Hos oss har det derimot bare vært en stor bonus for meg fordi han rett og slett bre oppleves som en bedre og bedre mann med årene. Innser hvor heldig jeg er imens jeg skriver dette.

Go for it! Kjærligheten er sjelden- grip den!❤️

Anonymkode: aa05f...447

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 23.25):

Jeg er 22 og har møtt en mann som er 32. Han er snill, har god jobb, og vi har det veldig fint sammen. Vi møttes da jeg var 21 for omtrent ett år siden. Problemet er at vi har så stor aldersforskjell, og han kommenterer at jeg er ung ofte, men den praten "trenger vi ikke ta nå". Ser han fremtid med meg, eller ikke? Aner ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: c6da6...090

Se videoene hennes, de tar opp problemene, løsningene på de og hva du kan forvente

Anonymkode: 23cc6...a90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...