Gå til innhold

hva gjør deg mest kåt under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

overskriften sier det. Er det noen spesifikke ting partneren gjør som du blir så kåt av at du nesten sprenger?

Anonymkode: 5aca3...a61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som stønner og viser at han liker det og sier til meg at jeg er deilig og tar på meg og kysser og kliner rått med meg, det er faktisk noe av det absolutt beste i hele jævla verden. 

Anonymkode: 9407a...188

• Liker 17
Skrevet

det som gjør meg mest kåt er å se at han er ekstremt kåt, høre han stønne og at øynene hans ruller bakover. Men spesifikke ting han gjør: choke meg, bit meg, hold i håret og slå på rumpa i doggy, eller når han fingrer hardt også putter fingrene i munnen min etterpå😋

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

når dama skriker: ai papi, no mi culo

Anonymkode: 9bfba...bf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God kyssing under sex..

Anonymkode: e17c7...f06

• Liker 6
Skrevet
Spicymami skrev (5 minutter siden):

det som gjør meg mest kåt er å se at han er ekstremt kåt, høre han stønne og at øynene hans ruller bakover. Men spesifikke ting han gjør: choke meg, bit meg, hold i håret og slå på rumpa i doggy, eller når han fingrer hardt også putter fingrene i munnen min etterpå😋

sjæl!

AnonymBruker
Skrevet

To ting som er ganske ulike: 

1) Å være helt på og rå og bare helt inne i kåtskapen. Foreslå frekke ting å gjøre eller hviske hete fantasier. 

2) Å være ærlig om helt andre ting, som ikke har noe direkte med sexen å gjøre men som viser at han vil være nær meg. 

Anonymkode: 70bb1...3c1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

overskriften sier det. Er det noen spesifikke ting partneren gjør som du blir så kåt av at du nesten sprenger?

Partner sin nytelse er det som gjør meg kåt. Eneste jeg faktisk kan komme på.

sikkert derfor jeg ikke er noe opptatt av å bli sugd etc. det gir meg ingen ting.

det er lite partner kan gjøre med meg, som får meg særlig kåt. 

• Liker 2
Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

En dominant mann som får meg til å føle meg som en gudinne og hore.

En mann som girer meg opp og lar meg sitre etter pikken hans. Som er alvorlig og morsom samtidig, som tar det han vil ha med et glimt i øyet. Vi elsker rått, vi ler, vi knuller, vi smiler, vi leker, vi gjør det vi vil mot hverandre for å ha det godt selv og vi prøver å gjøre det godt for hverandre. Han tar for det meste det han vil ha og han sier hva han vil innimellom (men snakker ikke for mye). Litt dirty talk, litt stønning, litt stillhet hvor man bare kliner. Mye oral begge veier, gjerne samtidig. Forskjellige stillinger. Mer klining. Øyekontakt. Litt hardhendt håndtering, gjerne et fast grep om kjeven min eller om halsen. Noen smådask på rumpa. Beføling på kroppen min, ikke bare leke DJ på klitta og sutte på brytvortene. Litt småbiting. Erting. Alvor og humor om hverandre. Han må være selvsikker og tydelig. Ikke spørre meg hva jeg vil, jeg vil det meste.

Sex skal være gøy og godt.

AnonymBruker
Skrevet

Å bli slikket med raske tungebevegelser på øreflippen, mens hun ligger oppå meg.

Anonymkode: b0f3c...edc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker egentlig aller best øyeblikket, ofte i sofaen, med hånda i skrittet på joggebuksa hans og jeg kjenner den begynner å vokse der inne og jeg vet at villdyret som har ligget og småsløvet på sofaen er i ferd med å våkne...

Anonymkode: 440cb...d14

AnonymBruker
Skrevet

Han kan kroppen min, og pirrer og erter meg opp ved å ta seg tid og erte meg opp til jeg blir gal av kåthet og nytelse. 

Han elsker at jeg nyter og er utrolig oppmerksom på hva jeg responderer på. Slik har han lært seg kroppen min så godt at han kan få meg til å komme selv om jeg prøver å ikke komme. 

Han bruker også hele kroppen for å pirre meg. Hender, tunge, tyngden sin, bena, og ord. Ja alt han fanger opp at jeg responderer positivt på. 

Fantastisk elsker. Unik. 

Anonymkode: 281b4...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke lenger. 

Anonymkode: 99382...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Dele våre skitneste fantasier verbalt imens vi holder på/han er inni meg.

Anonymkode: 236ef...221

Skrevet

Når hun ene deepthroather kuken min mens to andre slikker ballene mine. Da koser jeg meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han kan kroppen min, og pirrer og erter meg opp ved å ta seg tid og erte meg opp til jeg blir gal av kåthet og nytelse. 

Han elsker at jeg nyter og er utrolig oppmerksom på hva jeg responderer på. Slik har han lært seg kroppen min så godt at han kan få meg til å komme selv om jeg prøver å ikke komme. 

Han bruker også hele kroppen for å pirre meg. Hender, tunge, tyngden sin, bena, og ord. Ja alt han fanger opp at jeg responderer positivt på. 

Fantastisk elsker. Unik. 

Anonymkode: 281b4...934

Kjenner jeg er en smule misunnelig om dette er sant! 

Anonymkode: 9407a...188

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Når hun fikler med seg selv.

Skrevet

Når jeg merker at hun nyter det jeg gjør med henne, og hun får orgasme mens jeg slikker henne.

Jeg har sterke følelser for henne, elsker henne høyt, og derfor kjennes det fantastisk for meg, når jeg merker at det jeg gjør med henne gir henne stor nytelse. 🥰

Da vet jeg også at hun gir tilbake etterpå i form av å ri meg eller bare ta meg i mot å la meg «slippe inn» i henne. Det gjør meg vel litt ekstra tent, å,vite at jeg har noe fantastisk i vente. 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den følelsen når pc-muskelen hennes klemmer rundt pikken, og teknisk sett "runker" meg med den. Da er det sykt vanskelig å holde seg. 

Anonymkode: d5467...7f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Husker ikke lenger. 

Anonymkode: 99382...1e2

Samme her 😞

Anonymkode: 8d409...c62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...