Gå til innhold

Jeg svetter mye

Fremhevede innlegg

Gjest Svetteguri
Skrevet

Er plaget med at jeg alltid får synlige svettemerker på klærne mine, viss jeg går med ettersittende klær. Det er utrolig plagsomt og jeg føler nesten at jeg blir hemmet av det. Men føler ikke at jeg svetter unormalt mye.

Har noen noen gode tips? Bra deodoranter? Kjerringråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yerka er et vidundermiddel ja!!

Gjest Svetteguri
Skrevet

Takk for svar!!

Funker dette med en gang, eller må man bruke det en stund før det har noen virkning?

Skal sjekke på parfymeriet her så snart jeg kan om de har Yerka. *håpe håpe*

Gjest Spacegirl
Skrevet

Aluminiumsklorid fungerer også bra :) . Selges på apoteker.

Skrevet

Yerka fungerer veldig raskt ja.

Om du ikke ser noen drastisk forrandring av første behandling, så gjør du det av nr to eller tre vil jeg tippe.

I allefall gjorde jeg det, og jeg var også "ekstrem"...

Nå er det veldig lenge siden jeg har brukt Yerka, men virkningen er der fremdeles. Og er det noe spesielt så kan jeg påføre det en kveld, og så er jeg garantert svettefri neste dag

Skrevet (endret)

Jeg svetta også mye. Brukte alluminiumklorid litt, men syns det sved så fælt også fikk jeg ikke sove :sur: Kjøpte så en roll-on som heter Stopp 24 på apoteket. Funka som f..n, sved ikke heller. Kjøpte siden en annen en på apoteket som heter Vichy 48h, og bruker nå Biotherm sin roll-on. Har aldri svettet mindre under armene enn jeg gjør nå (dvs ingen ting) :)

Endret av Yamaha
Skrevet

Jeg bruker også aluminiumsklorid. For meg er det ikke nok med stop24(i det hele tatt) eller biotherm selv om det er den BESTE deon jeg har vært borti!

Skrevet
Er plaget med at jeg alltid får synlige svettemerker på klærne mine, viss jeg går med ettersittende klær. Det er utrolig plagsomt og jeg føler nesten at jeg blir hemmet av det. Men føler ikke at jeg svetter unormalt mye.

Har noen noen gode tips? Bra deodoranter? Kjerringråd?

Stakkar. Vondt at du også svetter sånn. Det gjør jeg også. Jeg er alltid varm jeg. Og får svetteringer og sånn. Plagsomt. Sikkert fordi jeg er så nervøs og da svetter jeg mye hele tiden. :(

Tror det hjelper å gå med bomull klær. Sånn som puster. Polyester blir for klamt for meg.

Deoderant ja. Selv om det ikke virker noe... :sjenert:

Skrevet

Men har du prøvd yerka eller aluminiumsklorid? Har fortsatt ikkemøtt noen det ikke virker på. Bare man bruker det riktig er det helt garantert effektivt.

Skrevet

Jeg tror også det er litt lurt å gå med mindre klær... Sånn at man fryser.. Da svetter jeg ikke så mye da.. Ehhh... :overrasket:

Skrevet

Men det er kanskje litt dumt å gå rundt å fryse også... :overrasket:

Det gjør jeg...

Men jeg er så varm inne i meg pga. nervøsiteten og angsten.

Så det er godt å få kjølt seg ned litt tror jeg.,..

:klem:

Skrevet

Kjøp YERKA hos parfymeriene jenter, DET HJELPER!

Skrevet
Men har du prøvd yerka eller aluminiumsklorid? Har fortsatt ikkemøtt noen det ikke virker på. Bare man bruker det riktig er det helt garantert effektivt.

Hvordan bruker man yerka, da? Det er jo enkelte sånne greier man skal ha på om kvelden, men jeg er avhengig av morgendusjen min, jeg..

Skrevet
Hvordan bruker man yerka, da? Det er jo enkelte sånne greier man skal ha på om kvelden, men jeg er avhengig av morgendusjen min, jeg..

Det skal tas på på kvelden ja - men selv om jeg tok morgendusjen, så fungerte den på meg alikevell...

Skrevet

Jeg bruker Yerka en gang i uken, holder det. (Må kanskje bruke den oftere første uka tror jeg) Tar meg en dusj en kveld og har på Yerka med bomull under armene før jeg går å legger meg, funker ikke like bra hvis man bruker den om morgenen. Er også avhengig av morgendusj, så da dusjer jeg heller dobbelt en dag ;)

Skrevet
Jeg tror også det er litt lurt å gå med mindre klær... Sånn at man fryser.. Da svetter jeg ikke så mye da.. Ehhh... :overrasket:

Linnea, prøv heller Yerka eller aluminiumsklorid som er foreslått her. Ikke noe særlig å gå rundt å fryse nå som det nærmer seg vinter.

Ellers tror jeg du har rett i at det hjelper å gå i klær som puster skikkelig.

Skrevet

Jeg syntes ikke Yerka hjalp så mye jeg, da måtte jeg bruke den nesten hver kveld iallefall. :tristbla:

Syntes det ble dyrt også, en flaske varte bare ca 1 md, også er det styrete å ha den på syntes jeg.

Jeg svetter utrolig mye for tiden, over hele kroppen! Jeg gjør jo ikke annet enn å skifte klær. :tristbla:

Prøver aliminiumsklorid nå, men den har heller ikke effekt mer enn en dag eller to av gangen.

Men armhulene er jo en ting, noen som har råd for resten av kroppen når en svetter? Regner med at det er andre med det problemet også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...