AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Inspirert av tråden stemoren som hadde grønnsaker som barna var allergisk mot i matpakken. Hvordan er dine barns stemor? Følger hun med på hva som skjer i livet dems, eller er hun bare der? Har dere kontakt? Anonymkode: d90e4...e8e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Superhyggelig mot meg, virker som hun bryr seg oppi barna mine. Stiller opp på både kamper og konkurranser. Anonymkode: 0cd63...744 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Datteren min sin stemor er helt fantastisk. Hun har vært stemor siden datteren min var 1 år og hun er nå 9. Hun stiller opp på fritidsaktiviteter, skoleforestillinger, hun tok foreldresamtalen en gang far var på jobbreise og jeg lå med omgangssyke osv. Hun og far har to fellesbarn, men hun behandler datteren vår helt likt som de andre barna. Hun har aldri prøvd å ta min plass og hver gang det har dukket opp en situasjon hvor hun har følt at hun kunne ha krysset en grense, har hun snakket med meg. Far er litt fraværende og ikke så flink til å følge opp, så uten stemor hadde ikke ting gått rundt. Anonymkode: 21ad4...f7f 16
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Stemoren til mine barn er absolutt ikke god. Hun forskjellsbehandler sine og deres barn stort i disfavør for mine. Hun har innredet huset med mange store fine innrammede bilder av sine, ingen av mine selv om de bor der akkurat like ofte som hennes. Hun "glemmer" å følge opp det hun har lovet ovenfor mine barn. Hun glemmer til og med å si fra til mine barn at middagen er ferdig, slik at de kommer sultne ut av sine rom, men Oops, middagen er allerede spist. Hun og hennes barn har reist på dyre turer mange ganger i f.eks vinterferien, aldri har mine fått være med på en slik tur. Hun overser dem når hele familien er samlet, snakker kun til og svarer sine barn. Lista er laaaaaaaaang. Ett av mine barn er 14 år nå og har fortalt i frustrasjon. Hvor er faren har jeg tenkt ... men han er konfliktsky så det holder. Prater det vekk om jeg tar det opp. Jeg hadde aldri trodd han skulle synke så dypt. Dette er et menneske med pedagogisk utdanning som jobber med barn. Jeg trodde lenge de hadde vært heldig med stemor, men det var altså helt feil. Ovenfor meg er hun hyggeligheten selv. Hun byr alltid på kaffe om jeg leverer på døra. Om hun hadde lest tankene mine når jeg så henne tror jeg hun ville blitt mørkeredd. Anonymkode: b86e5...9ec 3
Chiubi Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Hvordan dine barn stemor skal være, er 100 % opp til mor. Er du en dritt, blir hun en dritt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Chiubi skrev (6 minutter siden): Hvordan dine barn stemor skal være, er 100 % opp til mor. Er du en dritt, blir hun en dritt. Ikke nødvendigvis. Min mor har aldri hatt noe med min stemor å gjøre. Likevel var det et klart skille på "mine og dine barn". Stemor og hennes barn hadde f.eks førsterett på bruk av badet hjemme hos oss Om noen skulle dusje samtidig, måtte jeg pent stille meg i kø. Anonymkode: 0a175...de5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Chiubi skrev (11 minutter siden): Hvordan dine barn stemor skal være, er 100 % opp til mor. Er du en dritt, blir hun en dritt. Absolutt ikke! Min datters stemor var hyggelig lenge før jeg var klar for å være hyggelig. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Datteren min sin stemor er helt fantastisk. Hun har vært stemor siden datteren min var 1 år og hun er nå 9. Hun stiller opp på fritidsaktiviteter, skoleforestillinger, hun tok foreldresamtalen en gang far var på jobbreise og jeg lå med omgangssyke osv. Hun og far har to fellesbarn, men hun behandler datteren vår helt likt som de andre barna. Hun har aldri prøvd å ta min plass og hver gang det har dukket opp en situasjon hvor hun har følt at hun kunne ha krysset en grense, har hun snakket med meg. Far er litt fraværende og ikke så flink til å følge opp, så uten stemor hadde ikke ting gått rundt. Anonymkode: 21ad4...f7f Sånn har vi det også. Er så takknemlig for at datteren min får vokse opp med en sånn stemor! Anonymkode: c4d19...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 Chiubi skrev (1 time siden): Hvordan dine barn stemor skal være, er 100 % opp til mor. Er du en dritt, blir hun en dritt. Haha, nei. Anonymkode: d887d...a13 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 Hadde en, de er ikke sammen lenger, men er gode venner. Faren hadde kun helge og feriesamvær. Det ble mer orden på samværet, ingen avlysninger og hyggelige ferier da hun var inne i bildet. Hun var snill mot barnet og hyggelig mot meg. Fortsatt snill mot barnet som nå er voksen. Så ingen negativ historie fra meg. Anonymkode: 06c03...82b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Det er faktisk noe i det folk skriver her, er du en dritt, får du en dritt tilbake:P Jeg gikk med åpent sinn inn i et forhold med en som hadde barn. Moren til barne var kjempe hyggelig mot meg i starten. Vi var på cafebesøk og hadde god kontakt. Men etter hvert begynte hun å sende meldinger til barnefar (min kjæreste) om at hun savnet han, og la gjerne ved en bilde av seg selv i undertøy. Samtidig som hun holdt kontakt med meg og heiet på oss. Kjæresten var heldigvis åpen og viste meg alle meldingene hun sendte. Han avviste henne tvert. I dag er han og jeg gift med to barn, og forholdet til eksen hans er ikke bra. Men det kunne ha vært det, om starten ikke ble så elendig. Anonymkode: d4e16...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå