AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg måtte i dag ta Paralgin Forte (kodein) to ganger. Fikk dette for smetelindring på sykehuset. Men oppi det hele glemte jeg jo helt å spørre vedrørende ammming. Skjønner jo av vedlegget at jeg ikke kan amme barnet mitt umiddelbart etterpå. Men synes det er vanskelig å skjønne hvor mange timer det bør gå. Barnet er forøvrig 1,5 år, så er jo ikke snakk om fullamming 🙂 Anonymkode: ae7db...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Del Skrevet 4. mars 2021 Du kan regne ut halveringstid. Står i pakningsvedlegget Anonymkode: fe3ed...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Del Skrevet 4. mars 2021 En fin anledning til å slutte og amme. Ungen er godt over ett år! Anonymkode: 9069c...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En fin anledning til å slutte og amme. Ungen er godt over ett år! Anonymkode: 9069c...daf Nå var det ikke det jeg spurte om 😊 Har det helt fint med å amme barnet mitt en gang om morgenen og en gang før han legger seg på kvelden 👌🏻 Anonymkode: ae7db...b49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 4. mars 2021 #5 Del Skrevet 4. mars 2021 Halveringen er 2-4t hos voksne. Enkeltdose er relativt uproblematisk, noe annet om man tar 1-3 tabletter i døgnet, flere dager i rad. Medisiner og smertestillende amming - Amming (klikk.Eneno) For et så stort barn vil jeg si det er ganske ubetydelig. Forskningen retter seg mot nyfødte og fullamming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Del Skrevet 4. mars 2021 tranedatter skrev (1 minutt siden): Halveringen er 2-4t hos voksne. Enkeltdose er relativt uproblematisk, noe annet om man tar 1-3 tabletter i døgnet, flere dager i rad. Medisiner og smertestillende amming - Amming (klikk.Eneno) For et så stort barn vil jeg si det er ganske ubetydelig. Forskningen retter seg mot nyfødte og fullamming. Tusen takk for svar☺️ Anonymkode: ae7db...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå