Gå til innhold

Kjørte i over 210 kmt og filmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævla smart å filme dette og sende ut til en haug på snap må jeg si, blir nok en stund uten lappen etter dette 😂😂😂

Og ja, dette bør snuten slå ned på, ikke litt trening på en øde parkeringsplass. ..... 

https://www.tv2.no/nyheter/12471740/

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Like idiotisk begge deler!

Anonymkode: 1940c...3e6

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg hadde glemt noen flasker med bobler hjemme. Flaks jeg hadde med meg min Ferrari.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Skrevet

Ufint å kjøre så fort og filme med mobil... Burde i det minste hatt fastmontert kamera eller en passasjer som holdt telefonen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri han blir dømt her, bevisene holder ikke i retten - de blir bare indisier

Anonymkode: 8bb8f...50c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror aldri han blir dømt her, bevisene holder ikke i retten - de blir bare indisier

Indisier er også bevis, og kan være nok til å dømme. Bare se til Baneheia.

Det er vel en del saker der folk er sporet opp og dømt for slik kjøring tidligere. 

Anonymkode: b627d...598

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Indisier er også bevis, og kan være nok til å dømme. Bare se til Baneheia.

Det er vel en del saker der folk er sporet opp og dømt for slik kjøring tidligere. 

Anonymkode: b627d...598

Ytterst få blir dømt hvis de ikke gjør som Nortug og tilstår da

AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (På 4.3.2021 den 21.44):

Jævla smart å filme dette og sende ut til en haug på snap må jeg si, blir nok en stund uten lappen etter dette 😂😂😂

Og ja, dette bør snuten slå ned på, ikke litt trening på en øde parkeringsplass. ..... 

https://www.tv2.no/nyheter/12471740/

Hva er det med deg og denne parkeringsplassen? Hva skjedde? Er du en av disse rånerne? 

https://www.nrk.no/sorlandet/lei-av-ranere-som-odelegger-og-forsopler-1.15171063

Anonymkode: 157f1...b4e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva er det med deg og denne parkeringsplassen? Hva skjedde? Er du en av disse rånerne? 

https://www.nrk.no/sorlandet/lei-av-ranere-som-odelegger-og-forsopler-1.15171063

Jeg var en tur der nede med noen kompiser ja, men var ikke der jeg og kameraten min mistet lappen,det gjorde vi på snødekt plass ved Beitostølen 1 Januar 2021

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (17 timer siden):

Jeg var en tur der nede med noen kompiser ja, men var ikke der jeg og kameraten min mistet lappen,det gjorde vi på snødekt plass ved Beitostølen 1 Januar 2021

Fortjent. Håper du aldri får lappen tilbake! Riper opp og ødelegger parkeringsplasser som koster flere hundretusen å fikse....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han kjørte i det minste ikke under fartsgrensen. Det hadde vært verre. Det er når man kjører under fartsgrensen at de virkelig farlige situasjonene oppstår. Men denne fyren må nok belage seg på tilsnakk fra politiet, 

Anonymkode: 7a071...6c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fortjent. Håper du aldri får lappen tilbake! Riper opp og ødelegger parkeringsplasser som koster flere hundretusen å fikse....

Jeg? Så alle som er der gjør det altså?? 

• Liker 2
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (På 5.3.2021 den 5.03):

Jeg hadde glemt noen flasker med bobler hjemme. Flaks jeg hadde med meg min Ferrari.

Fantastisk at du har råd til en splitter ny Ferrari på minstelønn! :tommelopp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (1 time siden):

Jeg? Så alle som er der gjør det altså?? 

Du kan ikke miste sertifikatet uten å ha gjort det selv... de som ser på får vel ingenting.

Men, men, rånere får skaffe seg et liv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han kjørte i det minste ikke under fartsgrensen. Det hadde vært verre. Det er når man kjører under fartsgrensen at de virkelig farlige situasjonene oppstår. Men denne fyren må nok belage seg på tilsnakk fra politiet, 

Anonymkode: 7a071...6c4

Kommer an på hvor sakte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan ikke miste sertifikatet uten å ha gjort det selv... de som ser på får vel ingenting.

Men, men, rånere får skaffe seg et liv.

Hvilken asfalt har jeg ødelagt? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (2 minutter siden):

Hvilken asfalt har jeg ødelagt? 

Man lager merker når man råner, om du ikke har fått med deg det. Er litt mørkt om natta, men syntes godt på dagtid.

Koster masse penger å fikse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man lager merker når man råner, om du ikke har fått med deg det. Er litt mørkt om natta, men syntes godt på dagtid.

Koster masse penger å fikse.

Hva koster penger? Hvilke merker har jeg laget som er så himla dyre å reparere? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (2 minutter siden):

Hva koster penger? Hvilke merker har jeg laget som er så himla dyre å reparere? 

Tror du burde ta et logikk-kurs. Skriver det lettere for deg:

Leking på parkeringsplass=Sladde rundt med bilen

Sladde rundt med bilen -------------> Merker i asfalten

Merker i asfalten ----------------------> Dyre kostnader

Dyre kostnader ------------------------> Penger

Penger ------------------------------------> Ja, det bør du vite hva er.

Bare fordi du leker rundt på parkeringsplass, og du ikke lagde merker der og da, så sliter du i asfalten mer enn nødvendig vanlige bilister gjør.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du burde ta et logikk-kurs. Skriver det lettere for deg:

Leking på parkeringsplass=Sladde rundt med bilen

Sladde rundt med bilen -------------> Merker i asfalten

Merker i asfalten ----------------------> Dyre kostnader

Dyre kostnader ------------------------> Penger

Penger ------------------------------------> Ja, det bør du vite hva er.

Bare fordi du leker rundt på parkeringsplass, og du ikke lagde merker der og da, så sliter du i asfalten mer enn nødvendig vanlige bilister gjør.

Åja nå forsto jeg det, takk 🤟

Hvordan i himmelens navn kan jeg ødelegge asfalt når jeg sladdet på en parkeringsplass som ikke er asfaltert det er altså grus og ikke minst var det snø og is på plassen. Når har snøen og isen blitt så dyr? 

Hvorfor i all verden skal jeg gidde å brenne opp dekka slik det ble gjort på videoen? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...