AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Hver gang jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt utslitt. Jeg orker ingenting rett og slett’ Hvordan har dere energi etter jobb? er det noe galt med meg? Anonymkode: 97cef...81a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Er faktisk veldig vanlig. Det skjer meg og. Anonymkode: 33a6f...00e 13
Knirke Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 On 3/4/2021 at 9:20 PM, AnonymBruker said: Hver gang jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt utslitt. Jeg orker ingenting rett og slett’ Hvordan har dere energi etter jobb? er det noe galt med meg? Anonymkode: 97cef...81a Det kommer jo helt an på hva du jobber med, og hvilke arbeidstider du har... Det er stor forskjell på en industriarbeider og en hvilende nattevakt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Får du nok søvn? Jeg var også helt lik en lang periode. Måtte ta meg en lur før jeg orket å begynne på middagen til og med, og ofte nok en lur etter middag.Trodde det var noe alvorlig galt med meg. Men så begynte jeg å lage rutiner for søvn og sjekke søvnmønsteret mitt via klokke og app og nå er hverdagen helt annerledes. Det er magisk. Og det er ikke kjempemye søvn jeg trenger heller for å fungere, men gjennomsnittlige 7, 7,5 timer. Før var den utrolig varierende og jeg våknet flere ganger om natten. Den gang la jeg meg 23.30-24 I dag er jeg i seng senest 22. Prøver også å begrense skjermbruken. Det er virkelig så verdt å sette fokus på dette om du ikke allerede har prøvd det! 🌸 Sjekk også vitaminlagrene dine, du kan mangle noe der. Anonymkode: 0cceb...8c9 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Knirke skrev (7 timer siden): Det kommer jo helt an på hva du jobber med, og hvilke arbeidstider du har... Det er stor forskjell på en industriarbeider og en hvilende nattevakt. Er det? Begge er jo tunge på hver sin måte. Anonymkode: 404a3...453 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.20): Hver gang jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt utslitt. Jeg orker ingenting rett og slett’ Hvordan har dere energi etter jobb? er det noe galt med meg? Anonymkode: 97cef...81a Mange kjenner på dette. Arbeidslivet i dag krever altfor mye av arbeidstakerne. Man brenner seg ut på begge sider av lyset. Jeg vil anbefale deg å se deg etter en annen jobb, slik at du får et nytt liv. Anonymkode: f69f0...cfd 2
neiernei Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange kjenner på dette. Arbeidslivet i dag krever altfor mye av arbeidstakerne. Man brenner seg ut på begge sider av lyset. Jeg vil anbefale deg å se deg etter en annen jobb, slik at du får et nytt liv. Anonymkode: f69f0...cfd helt enig det er derfor sosialisme er løsningen på alle våre problemer ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har det helt likt. Sånn er det når man står opp om morgenen og har en fysisk jobb. Føler meg syk av det men det er normalt. Min kur ble å omskolere meg og nå er jeg på jakt etter kontorjobb i stede som har litt mer vennlig arbeidstid en 05-16 og hvor jeg kan sitte på ræva i en kontorstol i stede for å løpe rundt og stresse og løfte tungt hele dagen. Kroppen sa stopp Anonymkode: f3a61...3ed 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har det ikke slik. Jeg er i god form og trener endel. Er rastløs og må komme meg ut på ettermiddagen for å ikke gå på veggen. Anonymkode: c5aa9...dca
Knirke Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Er det? Begge er jo tunge på hver sin måte. Anonymkode: 404a3...453 🙄 Det kalles eksempler. Du får google det. Anyway... Det er jo helt umulig å svare på spørsmålet uten å vite hva TS jobber med og hvilke arbeidstider.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Knirke skrev (4 timer siden): 🙄 Det kalles eksempler. Du får google det. Anyway... Det er jo helt umulig å svare på spørsmålet uten å vite hva TS jobber med og hvilke arbeidstider. Da kan du jo forklare hva du mener. Personlig synes jeg det er tungt å være sovende nattevakt da man ikke helt får slappet av og får flere avbrudd i søvnen. Jeg synes også det er tungt med en fysisk tung dagjobb. Det er jo uansett mange som har svart på det uten å vite hva TS jobber med. Anonymkode: 404a3...453 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 Jeg hadde det slik etter jobb når jeg arbeidet i en jobb hvor jeg løp rundt dagen lang med mye stress og lite mulighet for pause. Byttet til en jobb med regelmessig arbeidstid (kun dagtid), mindre stress og mye tid foran pc i stedet og fikk et helt annet liv! Nå har jeg energi til andre ting enn bare jobb. Anonymkode: 51011...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde det slik etter jobb når jeg arbeidet i en jobb hvor jeg løp rundt dagen lang med mye stress og lite mulighet for pause. Byttet til en jobb med regelmessig arbeidstid (kun dagtid), mindre stress og mye tid foran pc i stedet og fikk et helt annet liv! Nå har jeg energi til andre ting enn bare jobb. Anonymkode: 51011...6b4 Samme her. Anonymkode: 4b93e...238 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 Jeg er også sliten etter jobb og jeg har kontorjobb. Men den krever veldig mye av meg, mentalt. Så jeg har ikke energi til annet enn å henge på sofaen resten av dagen. Ikke gøy i det hele tatt. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å jobbe 50%. Anonymkode: a8b83...62f 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 Har det også sånn, med kontorjobb. Skal nevnes at jeg jobber i NAV, så det er mer mentalt slitsomt (selv om jeg også får fysiske plager grunnet stress). Siden det bestandig er alt for mye å gjøre, jobber jeg mye mer enn 7,5 timer hver dag. Anonymkode: c0ec9...5fd
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 Jobber du i barnehage/sykepleier? Anonymkode: f7e2b...95a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 10.50): Er det? Begge er jo tunge på hver sin måte. Anonymkode: 404a3...453 Haha det kan jo ikke sammenlignes. Jeg jobber hvilende natt og får som regel 7+ t søvn. Drar ofte rett på annen jobb på dagen. Anonymkode: a9825...270 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha det kan jo ikke sammenlignes. Jeg jobber hvilende natt og får som regel 7+ t søvn. Drar ofte rett på annen jobb på dagen. Anonymkode: a9825...270 Det spørs jo hvor du jobber som hvilende nattevakt da. Å jobbe hvilende nattevakt som lege er ikke nødvendigvis så veldig "chill". Anonymkode: 404a3...453 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå