AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har så lyst på å spare penger til en ferie på skjult, og bare overraske mannen med ferie! bestille biletter, hotell og alt sammen. Også gi biletten som en overaskelse men vil gjerne høre fra dere om erfaring og opplevelser rundt dette? Anonymkode: 81080...ade
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Jeg ville i så fall valgt et sted jeg visste at han ønsket å dra til. Som dere har snakket om, eller som han har nevnt spesifikt. En ferie er jo gjerne litt dyr og i tillegg er det jo begrenset med feriedager for de fleste av oss. Men tanken er jo bra. En weekend kan man fint overraske med. Anonymkode: e4b58...c97 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har gitt samboeren min 2 turer i jul/bursdagsgave. Den ene gangen hadde jeg også avklart med sjefen hans at han kunne få fri de dagene vi skulle bort(uken etter bursdagen hans). Han ble veldig glad begge gangene. Anonymkode: 5cc1e...bb3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Jeg ga samboer en reise i gave for noen år tilbake. Jeg ga han en rebus som han måtte løse, og det falt i smak! Både presentasjonen av gaven og gaven. Anonymkode: 27df6...837
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Ja, jeg bestilte konsertbillett og fly til en storby i USA for å se favorittbandet hans. Det var veldig vellykket og ble en veldig fin tur. Det var før korona. Han er selvstendig næringsdrivende, så han tar seg fri akkurat når han vil. Det var ikke noe problem. Anonymkode: 2d439...196
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har så lyst på å spare penger til en ferie på skjult, og bare overraske mannen med ferie! bestille biletter, hotell og alt sammen. Også gi biletten som en overaskelse men vil gjerne høre fra dere om erfaring og opplevelser rundt dette? Anonymkode: 81080...ade Jeg gjorde det. Bestilte turen i en periode hvor jeg visste han hadde fri. Om jeg ikke hadde full kontroll på det så hadde jeg ringt sjefen hans og spurt når det passer og lignende, sagt at jeg vil overraske kjæresten med en tur. De fleste sjefer på arbeidsplasser ville nok hjulpet til for å få det i orden om han har en vanskelig arbeidstid. Skrev ut bilde av hotellet og skrev når vi skulle dit, hva vi skulle finne på og slike ting. Ble godt mottatt og vi hadde en fin tur. Anonymkode: 5fc5f...02e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Bare en helgetur, men den er blitt utsatt to ganger allerede nå, og er ikke lenger hemmelig. Håper etter sommeren! Anonymkode: 36430...3a8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har gitt tur uten spesifikk dato. Det blir for vanskelig å planlegge hans tid. Vi fant en langhelg sammen og det ble en fin tur. Anonymkode: 66831...658
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har fått en overraskelsestur en gang, endte med å avbestille. Ikke var det til et sted jeg ville, og ikke passet det med mine andre planer. For en kontrollfrik som meg er sånne gaver helt feil. Anonymkode: 189b6...2b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå