Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om nisim shampoo er silikonfri? Dette er ingrediensene

Aqua/Water/Eau, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-4 Rapeseedamide, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Glycerin, Lauryl Glucoside, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Sodium Chloride, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Parfum/Fragrance, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Panax Ginseng Root Extract, Castanea Sativa (Chestnut) Leaf Extract, Arnica Montana Flower Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Geranium Maculatum Extract, Citric Acid, Laureth-2, Panthenol, Inositol, Cystine, Cysteine, Methionine, Biotin, Hydrolyzed Wheat Protein, Iodopropynyl Butylcarbamate, CI 19140 (Yellow 5), CI 15985 (Yellow 6), Linalool, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone

AnonymBruker
Skrevet

Nei den er ikke silikon fri :) 

Anonymkode: 6c89d...c9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Nei den er ikke silikon fri :) 

Hva heter silikonen her, jeg ser den ikke🙈

Anonymkode: d65a0...8fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva heter silikonen her, jeg ser den ikke🙈

Det veit jeg ikke 🙂 Jeg lette etter svaret på dette selv og så fant jeg ut at det var sillikon på hjemmesiden til nisim. Men sånn jeg forstår det er ikke all sillikon like ille, noen er vannløselige og forsvinner for hver vask. Kanskje sillikonen i nisim fordeler eller holder de gode stoffene til hodebunnen? Nå bare babler jeg 😄 Veit ikke hvorfor, men det sto på hjemmesiden deres :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes både dårlig og god silikon. 

Anonymkode: 53349...08e

AnonymBruker
Skrevet

Den inneholder sodium chloride som er salter, det har ålignende effekt som sulfat. Videre har den silikon og parfyme. Det er vel heller ikke bra.

Anonymkode: 6112a...71a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den inneholder sodium chloride som er salter, det har ålignende effekt som sulfat. Videre har den silikon og parfyme. Det er vel heller ikke bra.

Sodium chlorid er mye mildere enn sulfat. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sodium chlorid er mye mildere enn sulfat. 

Det kan å stemme, men den har andre ting som er heller ikke bra. Google ingredienser så ser du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...