Hei12235 Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Hei, jeg lurer på om nisim shampoo er silikonfri? Dette er ingrediensene Aqua/Water/Eau, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-4 Rapeseedamide, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Glycerin, Lauryl Glucoside, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Sodium Chloride, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Parfum/Fragrance, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Panax Ginseng Root Extract, Castanea Sativa (Chestnut) Leaf Extract, Arnica Montana Flower Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Geranium Maculatum Extract, Citric Acid, Laureth-2, Panthenol, Inositol, Cystine, Cysteine, Methionine, Biotin, Hydrolyzed Wheat Protein, Iodopropynyl Butylcarbamate, CI 19140 (Yellow 5), CI 15985 (Yellow 6), Linalool, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Nei den er ikke silikon fri Anonymkode: 6c89d...c9c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei den er ikke silikon fri Anonymkode: 6c89d...c9c Hva heter silikonen her, jeg ser den ikke🙈 Anonymkode: d65a0...8fd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva heter silikonen her, jeg ser den ikke🙈 Anonymkode: d65a0...8fd Det veit jeg ikke 🙂 Jeg lette etter svaret på dette selv og så fant jeg ut at det var sillikon på hjemmesiden til nisim. Men sånn jeg forstår det er ikke all sillikon like ille, noen er vannløselige og forsvinner for hver vask. Kanskje sillikonen i nisim fordeler eller holder de gode stoffene til hodebunnen? Nå bare babler jeg 😄 Veit ikke hvorfor, men det sto på hjemmesiden deres Anonymkode: 6c89d...c9c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Det finnes både dårlig og god silikon. Anonymkode: 53349...08e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Den inneholder sodium chloride som er salter, det har ålignende effekt som sulfat. Videre har den silikon og parfyme. Det er vel heller ikke bra. Anonymkode: 6112a...71a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den inneholder sodium chloride som er salter, det har ålignende effekt som sulfat. Videre har den silikon og parfyme. Det er vel heller ikke bra. Anonymkode: 6112a...71a Sodium chlorid er mye mildere enn sulfat. Anonymkode: d65a0...8fd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sodium chlorid er mye mildere enn sulfat. Anonymkode: d65a0...8fd Det kan å stemme, men den har andre ting som er heller ikke bra. Google ingredienser så ser du. Anonymkode: 6112a...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå