AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Som overskriften sier - er det noen som er i et slikt forhold? han jeg er sammen med gir aldri en klem og heller aldri et kyss. Hvis jeg prøver vrir han seg unna. Sex? Vel - er det kun penetrering - eneste fysiske kontakt er ...ja.. den som går inn og ut.. Sånn bortsett fra kos, nærhet og sex -så har vi det fint... men føler at vi bare er venner .. Jeg har to ekser - og i begge de forholdene var det klem, kos, forspill og deilig sex... jeg fikk ofte høre «elsker deg»- og jeg har dager der jeg kjenner virkelig at jeg savner dette... Anonymkode: 6497f...455 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har det sånn...bare uten sex. Er trist. Men vi er verdens beste venner...usikker på om det er nok i lengden. Anonymkode: d17b2...e4e 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Som overskriften sier - er det noen som er i et slikt forhold? han jeg er sammen med gir aldri en klem og heller aldri et kyss. Hvis jeg prøver vrir han seg unna. Sex? Vel - er det kun penetrering - eneste fysiske kontakt er ...ja.. den som går inn og ut.. Sånn bortsett fra kos, nærhet og sex -så har vi det fint... men føler at vi bare er venner .. Jeg har to ekser - og i begge de forholdene var det klem, kos, forspill og deilig sex... jeg fikk ofte høre «elsker deg»- og jeg har dager der jeg kjenner virkelig at jeg savner dette... Anonymkode: 6497f...455 Hvor lenge var du sammen med eksene? Har dere barn sammen? Jeg er som samboeren din, men det er pga han ikke ser meg, har tid til meg eller gjør noe som helst for å lette dagene mine etc etc å da mister jeg både lyst og litt av følelsene mine for han + han sier så masse sårende når han blir sint! Jeg har heller aldri før hatt det sånn og med tidligere ekser så følte jeg meg aldri usikker på om de elsket meg.. Det gjør jeg nå, men vi har små barn sammen så det er ikke bare til å gå videre! Anonymkode: c044f...9a7
sicario Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har det sånn...bare uten sex. Er trist. Men vi er verdens beste venner...usikker på om det er nok i lengden. Anonymkode: d17b2...e4e Litt samme her. verdens beste venner og kjærester, uten sex. Fungerer fint for oss, og vil heller ha det sånn en å ikke være i forholdet 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Ja, er i et slikt forhold, og trives godt med det. Er heldig som har en familie med min beste venn Anonymkode: 14e3f...9fd 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor lenge var du sammen med eksene? Har dere barn sammen? Jeg er som samboeren din, men det er pga han ikke ser meg, har tid til meg eller gjør noe som helst for å lette dagene mine etc etc å da mister jeg både lyst og litt av følelsene mine for han + han sier så masse sårende når han blir sint! Jeg har heller aldri før hatt det sånn og med tidligere ekser så følte jeg meg aldri usikker på om de elsket meg.. Det gjør jeg nå, men vi har små barn sammen så det er ikke bare til å gå videre! Anonymkode: c044f...9a7 Første forhold var ca 6år, det andre var bare cav9 måneder. Jeg tror grunnen til at jeg ble sammen m han jeg er sammen med nå er at han både i skinn og sinn var så utrolig lik min første .. når jeg ser på bilder fra tiden vi ble sammen kan jeg nesten ikke se forskjell på de.. men nå er det ikke slik... er veldig glad i min nåværende- men intimiteten mangler... Anonymkode: 6497f...455
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Samme her, men her er det ikke noe sex, kun kyss og det er flere ganger om dagen. Han kysser meg også når han sover, han husker ikke det! Vi kommer godt overens, men er i tvil hele tiden om det skal være slik. I den ene stund så er han verdens beste og i neste stund så er jeg i tvil. Han er helt fraværende, melder seg totalt ut fra forholdet. Jeg kan ta initiativet til noe men det blir ikke noe, han blir apatisk. Han har hatt to tøffe relasjoner bak seg og har si og så ikke noe selvtillit. Anonymkode: 752d4...43e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Hadde det slik, ingen sex eller kos lengere, vi gikk ifra hverandre for 5 mnd siden og er verdens beste venner, uten den tristhet vi begge følte på når vi ikke fikk det til sammen. Ingen barn eller drama i bruddet, bare veldig deilig å ha tatt den avgjørelsen. Henger mye sammen enda 😊 Anonymkode: b8df5...00b 2
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 20.59): Som overskriften sier - er det noen som er i et slikt forhold? han jeg er sammen med gir aldri en klem og heller aldri et kyss. Hvis jeg prøver vrir han seg unna. Sex? Vel - er det kun penetrering - eneste fysiske kontakt er ...ja.. den som går inn og ut.. Sånn bortsett fra kos, nærhet og sex -så har vi det fint... men føler at vi bare er venner .. Jeg har to ekser - og i begge de forholdene var det klem, kos, forspill og deilig sex... jeg fikk ofte høre «elsker deg»- og jeg har dager der jeg kjenner virkelig at jeg savner dette... Anonymkode: 6497f...455 Jeg hadde ukes perioder med eksen, hvor jeg ikke fikk gå oralt. Var sliten eller orket kun inn og ut. Jeg elsket jo personen og ville mere enn å ha seg.. Veit ikke hvorfor det er slik..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 M40 er i et slikt forhold, gitt opp og prøve da det går på psyken og bli avvist gang på gang. Gikk greit og bare være venner i starten men nå etter mange år så føler jeg at noe må skje... Anonymkode: 628d6...4f6 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Hadde aldri blitt værende i et slikt forhold. Hva er et forhold uten nærhet og sex liksom? Livet er for kort til å bo med en venn uten friheten til å oppleve nærhet med andre. Anonymkode: c75b4...c1c 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Vi har det sånn, fungerer godt sammen som venner - ingen kos eller sex. Jeg savner dette noe enormt.... Det har bare blitt sånn, vet ikke når det ble mer vennskap enn kjærlighet. Anonymkode: 65078...645 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.12): Hvor lenge var du sammen med eksene? Har dere barn sammen? Jeg er som samboeren din, men det er pga han ikke ser meg, har tid til meg eller gjør noe som helst for å lette dagene mine etc etc å da mister jeg både lyst og litt av følelsene mine for han + han sier så masse sårende når han blir sint! Jeg har heller aldri før hatt det sånn og med tidligere ekser så følte jeg meg aldri usikker på om de elsket meg.. Det gjør jeg nå, men vi har små barn sammen så det er ikke bare til å gå videre! Anonymkode: c044f...9a7 Bedre for barna å gå ut av forholdet når de er så små at de ikke skjønner så mye. Mine foreldre gikk fra hverandre da jeg var for liten til å forstå, og jeg har hatt det enklere enn venner som var i skolealder da foreldrene ble skilt. Anonymkode: 2f8e1...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Nei. Jeg er i forhold med en jeg er uvenn med. Anonymkode: 013ad...cad 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 Hadde ikke kunnet bli værende i et sånt forhold. Har vært sammen med samboeren min i 6 år nå, vi har ikke sex på ukentlig basis lengre - men vi kysser, klemmer, holder hender og koser stort sett hver eneste dag. Vi sier også "elsker deg" til hverandre, flere ganger om dagen. Skal sies vi har ikke barn da, kun hverandre - så vet ikke om det gjør det "lettere" for oss å huske den hverdagsromantikken/intimiteten som utgjør den forskjellen på vennskap vs. kjærlighet Anonymkode: 59314...ff2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 0.43): Ja, er i et slikt forhold, og trives godt med det. Er heldig som har en familie med min beste venn Anonymkode: 14e3f...9fd Har du spurt om partneren trives med dette da? Anonymkode: 19657...185 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Ja, og noen ganger føler jeg vi ikke er venner en gang... Anonymkode: d9617...fad 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er. For oss er ikke det viktigste i livet sex og kos, men at barna har det fint, at vi stoler på hverandre og økomisk trygghet. Anonymkode: b0067...400 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 Er gift med min beste venn. Startet som venner for mange år siden, ble så kjærester og giftet oss. Er nå venner og har sluttet å ha sex, vært sånn noen år nå. Fungerer for oss, men vi er godt voksne. Tviler på at jeg ville hatt et slikt forhold i yngre dager. Anonymkode: 3bc40...be2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Vi har det sånn. Slutta med sex og nærhet for flere år siden. Trist. Lei av å bli avvist. Hadde jeg vært yngre, hadde jeg hatt tro på at noen andre vil ha meg, så hadde jeg nok gått ut av forholdet. Til dere som skriver at dere har det bra som venner, uten sex: Er dere sikker på at partneren deres er like fornøyd? Hilsen mann. Anonymkode: 64042...7ac 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå