Gå til innhold

Jeg skal fri til HAN! Trenger ring-hjelp-råd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal overraske min kjære, og det om noen dager😅 men jeg blir ikke klok på ringer, og måling av disse. Jeg har dessverre ingen ring å måle han har, og innser jeg må prøve å måle mens han sover. Men hva er egentlig vanlig ringstørrelse på menn? Og ikke minst: kan ringen byttes om den ikke passer??

Anonymkode: 374b5...9ce

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk, hvordan måle ringstørrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Altså dette er det jo ganske umulig å svare på :P I følge google er vanlig ringstørrelse mellom 58-66 for menn. Vet at min mann har størrelse 62 mens hans bror bruker 63. Vet ikke om de har spesielt kraftige hender. Vil tro at hvis du gir beskjed i butikken ved kjøp om at du er usikker på størrelse så er det ikke noe problem for dem å ordne så den kan byttes, jeg vet at min mann gjorde det når han skulle fri til meg. 

Men ellers, er du sikker på at han ønsker en forlovelsesring?  Min mann ønsket å ha en egen forlovelsesring og kjøpte derfor en enkelt ring til seg selv i hvitt gull når han fridde til meg. Vi gikk sammen og valgte gifteringer i gult gull senere.  I vår omgangskrets er det mange menn som ikke har ønsket å ha en egen ring ved forlovelse (dama har hatt forlovelsesring), og de har da ikke kjøpt ring før de gikk sammen med dama og kjøpte gifteringer.

Anonymkode: 681ee...edc

Skrevet

Jeg fridde til min mann med en godteriring fordi jeg visste at han ikke ønsket å ha ring selv!😂 Dersom du ønsker å gå for en ordentlig ring så er det bare å dra på gullsmed og kjøpe en, så kan din kommende mann bare dra tilbake og få den tilpasset i riktig str kostnadsfritt☺️👌🏼

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ring til min mann.. Den var litt for stor, men det fikk vi justert gratis, så var ikke noe problem :)

Du kan jo spørre hva "gjennomsnittstørrelsen" er i butikken og så vurdere om han er i øvre eller nedre del av skalaen. Men fikses kan det! 

Anonymkode: c9d6f...be3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en ring i gull. Vet ikke hva som er vanlig men tenker den brukes som giftering. Det er vel ikke farlig det. Den kan justeres gratis i etterkant. Ønsk meg lykke til, hehe! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cocogirl skrev (19 timer siden):

Søk, hvordan måle ringstørrelse.

Hehe, gjorde det, men ikke lett når det skal være hemmelig, men nå er den kjøpt! Hihi

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til. Modig gjort. 

Anonymkode: d9958...c43

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!! Jeg tenker selv å fri hvis det ikke skjer noen innen vår 7-årsdag som er i høst. Veldig spent på hvordan det går, så blir veldig glad hvis du oppdaterer! Hvor lenge har dere vært sammen? Har han hintet noe om at han vil fri? Min samboer sier han gjerne vil gifte seg «en dag», men frir likevel aldri 🙄

Anonymkode: a864c...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lykke til!! Jeg tenker selv å fri hvis det ikke skjer noen innen vår 7-årsdag som er i høst. Veldig spent på hvordan det går, så blir veldig glad hvis du oppdaterer! Hvor lenge har dere vært sammen? Har han hintet noe om at han vil fri? Min samboer sier han gjerne vil gifte seg «en dag», men frir likevel aldri 🙄

Anonymkode: a864c...bad

Jeg begynte å hinte veldig og sa også direkte til min samboer at jeg ønsker meg en ring!! Han fridde aldri, så jeg ble nødt til å gjøre det selv hvis det skulle skje! Hintet og uttrykte ønsket fra vi hadde vært sammen 6 år ca, og jeg endte opp med å fri da vi hadde vært sammen i 8,5 år! Da var jeg lei av å vente! Mannen ble veldig overrasket og glad, og vi giftet oss på rådhuset 6 mnd etterpå☺️❤️ Angrer litt på at jeg ventet så lenge faktisk!😅

Anonymkode: be24e...d61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...