Gå til innhold

Bør vi ikke snart kunne kreve

Vil du ha bedre formulete pollspørsmål?  

14 stemmer

1. 1. Vil du ha bedre formulete pollspørsmål?

• Ja
      5
    • Selvsagt!
      1
    • Er du helt middelklasse, eller?
      5
    • Naturligvis
      0
    • Ja til et totalitært klassedemokrati, sånn etnisk sett!
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Jeg bare spør. Om dere svarer, er opp til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg ikke har fått definert dagens klasser enda går jeg ut fra at du tilhører øvre middelklasse, spesielt fordi du er så storforlangende.

:sjarmor:

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Siden jeg ikke har fått definert dagens klasser enda går jeg ut fra at du tilhører øvre middelklasse, spesielt fordi du er så storforlangende.

:sjarmor:

Jeg er også litt usikker, men jeg har jo en drøm om å arbeiderklasse meg helt opp til øvre middelklasse. Det eneste jeg har fått vite på KG, er uansett at jeg er en førsteklasses drittsekk. Sånn apropos klasser...

Skrevet
Det eneste jeg har fått vite på KG, er uansett at jeg er en førsteklasses drittsekk. Sånn apropos klasser...

Det har iallfall aldri jeg kalt deg. Jeg synes bare du er lite politisk intelligent. Men jeg har aldri oppfattet deg som ond. Det ondet er representert av en viss jente her på forumet. Som moderator nekter meg å navngi.

Skrevet

Hmm... er det jeg som er ond? Eller er jeg bare dum? Tumtitum....

Skrevet
Hmm... er det jeg som er ond? Eller er jeg bare dum? Tumtitum....

Nei, ikke deg. Frysepulver. Men nå blir jeg sikkert sensurert igjen. :roll:

Skrevet
Nei, ikke deg. Frysepulver. Men nå blir jeg sikkert sensurert igjen.  :roll:

Hvorfor har du datamaskin med internett, Bønna?

Tenk hvor mange sultrammede du kunne hjulpet med pengene, hvis du solgte den.

Skrevet (endret)
Hvorfor har du datamaskin med internett, Bønna?

Tenk hvor mange sultrammede du kunne hjulpet med pengene, hvis du solgte den.

Jeg er rimelig overbevist om at jeg kan hjelpe langt flere med datamaskin og internett, enn ved å gi bort datamaskinens absolutte verdi. Pennen er mektigere enn sverdet, vet du. ;)

Ræva retorikk, Mito24! :tunge1:

Endret av Bønna
Skrevet

Det stemmer det; sosialister kan jo spise poesi til middag. Det glemte jeg.

Skrevet

Hvilket operativsystem og programmer bruker du, Bønna?

Skrevet
Det stemmer det; sosialister kan jo spise poesi til middag. Det glemte jeg.

Spise overklassekultur til middag, jeg? Neppe. :ler:

Skrevet
Hvilket operativsystem og programmer bruker du, Bønna?

Hehe..... uheldigvis for deg er det slik i dataverdenen at man ikke trenger et eneste kommersielt program for å gjøre det man kan tenke seg å gjøre på en datamaskin. Og da mener jeg ikke piratkopier, men lovlige gratisprogrammer.

Det er faktisk ganske mange kommunistiske holdninger innenfor dataverdenen. Mange datafolk er veldig røde. Egentlig ikke så rart, da den digitale verden er som skapt for kommunisme/sosialisme.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Er Frysepulver ond? Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig...

Skrevet
Hehe..... uheldigvis for deg er det slik i dataverdenen at man ikke trenger et eneste kommersielt program for å gjøre det man kan tenke seg å gjøre på en datamaskin. Og da mener jeg ikke piratkopier, men lovlige gratisprogrammer.

Det er faktisk ganske mange kommunistiske holdninger innenfor dataverdenen. Mange datafolk er veldig røde. Egentlig ikke så rart, da den digitale verden er som skapt for kommunisme/sosialisme.

Uheldigvis for meg? 99.9 % av det jeg bruker er fri programvare.

Skrevet
Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig...

For å svare med et spørsmål. Er det et godt menneske som vil legge ned hele staten, bortsett fra militæret, politi og rettsapparatet?

Skrevet

Slår aldri feil. De såkalte "snille" sosialistene, er de største drittsekkene. Bønna er intet unntak. Man kan oppføre seg som man vil, bare man later som man tenker på de fattige i Niger.

Skrevet
Slår aldri feil. De såkalte "snille" sosialistene, er de største drittsekkene. Bønna er intet unntak. Man kan oppføre seg som man vil, bare man later som man tenker på de fattige i Niger.

Sier folka som ønsker å bruke fattige nigerianere som springbrett for å ta rotta på norske arbeidere, som de synes har det for jævlig godt.

Men det er greit det, bare la verdens fattigfolk forsyne oss med grovt underprisede varer dere, men har dere tenkt å la norske arbeidere gå på trygd da, eller? Nei, ikke det nei. Dere vil skape et "konkurransedyktig" arbeidsmarkedet også i Norge? Slik at de norske arbeiderne, som dere synes har det skammelig godt, skal ta opp konkurransen med lutfattige nigerianere?

Frihandel på den vestlige kapitalens premisser skaper ikke annet en et rotterace mot avgrunnen. Hvor hele verdens arbeidere er deltagere, og konkurrerer hverandre til døde, på kapitalens og profittens alter.

De fattige nigerianerne har ikke lenger noe rikt marked å selge til, når dere frihandelsfundamentalister har revet grunnen under føttene på vestlige arbeidere.

Skrevet

Ja, du vil vel ha utrenskning av kapitalistsvin, akkurat som dine forbilder. Lær deg demokratiets spilleregler, så ser ikke folk på deg som en blitzer som snart burde blitt voksen.

Skrevet
Ja, du vil vel ha utrenskning av kapitalistsvin, akkurat som dine forbilder. Lær deg demokratiets spilleregler, så ser ikke folk på deg som en blitzer som snart burde blitt voksen.

Venstresiden har tatt et oppgjør med sin ekstreme fortid. Når skal høyresiden ta et oppgjør med sin ekstreme nåtid? Ekstremliberalismen lever i beste velgående. Både i Norge og internasjonalt.

Det er ikke noe bedre å la de som ikke klarer seg i markedet dø i rennesteina, enn det er å drepe kapitalister bare fordi de er kapitalister. Faktisk vil jeg si at folka i partier som blant annet det norske DLF legitimerer slike regimer som det til Pol Pot. De dreper jo da bare i selvforsvar. Og sist jeg sjekka er det legitimt å drepe i selvforsvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...