Gå til innhold

Er det noen butikker som er åpne i Oslo sentrum nå? Må kjøpe en gave...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😭

Anonymkode: c9989...263

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neppe nå.
Men flere steder har slik forhåndsbestilling av varer mot vippsbetaling.
Sjekk på nett eller kjøpesenter om den butikken du ønsker å bruke har det.
Vil tro at folk har forståelse for at man kanskje får en gave litt sent i disse stengte dager også.

Anonymkode: e12f4...79d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Apotek har åpent, hvis kremer/såper e.l. kan funke som gave. Hender de har fine gavepakninger på ting, eller kan hjelpe deg å sette sammen... Tror Apotek 1 har Body Shop-produkter også, og Vitus har L’Occitane... Men spørs jo hva slags gave du er ute etter da.

Anonymkode: fb93b...916

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Evt kjøpe noe på Vinmonopolet. Eller gavekort ett sted

Anonymkode: 59b7a...78e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Apotek har åpent, hvis kremer/såper e.l. kan funke som gave. Hender de har fine gavepakninger på ting, eller kan hjelpe deg å sette sammen... Tror Apotek 1 har Body Shop-produkter også, og Vitus har L’Occitane... Men spørs jo hva slags gave du er ute etter da.

Takk! Er jo for en mann, så hvis de har det er sikkert bra:)) Hva skal jeg gjøre med innpakning?😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk! Er jo for en mann, så hvis de har det er sikkert bra:)) Hva skal jeg gjøre med innpakning?😭

Du kan spørre om de har noen gaveposer/esker på lur, hvis du er heldig har de det. Godt mulig de kan ha noe ulltøy, toalettmappe eller noe annet passende også!

Skrevet

Du kan jo gå til Fornebu S eller Sandvika

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange har sånn «klikk og hent» og «åpent» på den måten at de er der, og man kan be om varer i døråpningen (på kjøpesentre»). Lekebutikken og jernia på Collusseum for eks. 

Anonymkode: e8946...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ark på Oslo S har åpent hentepunkt hvis du bestiller på forhånd, sikkert flere Ark også!

AnonymBruker
Skrevet

Øl/vin/fancy sjokolade/lakris (siden matbutikker er oppe). Ellers ser du på nettsidene om det er mer muligheter

Anonymkode: 79bbb...54f

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg kjøpe noe på apoteket? Hva da?

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (31 minutter siden):

Du kan jo gå til Fornebu S eller Sandvika

:murvegg:

Anonymkode: ce8b7...9c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

:murvegg:

Anonymkode: ce8b7...9c1

? de tiltakene er jo dumme i seg selv når områder rundt oslo ikke får samme tiltak. Bor i Oslo men nærmeste senter og det jeg alltid går på er fornebu. Så hvorfor skulle man latt vær å dra dit når det er åpent?

• Liker 2
Skrevet
Spicymami skrev (14 timer siden):

? de tiltakene er jo dumme i seg selv når områder rundt oslo ikke får samme tiltak. Bor i Oslo men nærmeste senter og det jeg alltid går på er fornebu. Så hvorfor skulle man latt vær å dra dit når det er åpent?

Fornebu og Sandvika er jo et stykke fra Oslo Sentrum da, og ikke akkurat gangavstand...

• Opprett ny...