Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva er den egentlig? hva skal dere ha på bena ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boots, og det er såå mye tøft! *sikle*

Skrevet

Noen som har en link til bilde av noen tøffe boots? Jeg ønsker meg brune, men vet ikke om jeg får råd til å kjøpe enda :(

• 3 uker senere...
Skrevet

Mange kule støvletter hos Logo skobutikker i Oslo. Se deres nettbutikk www.logoshopping.com :)

Skrevet

Noen som har en link til bilde av noen tøffe boots? Jeg ønsker meg brune, men vet ikke om jeg får råd til å kjøpe enda :(

Disse er billige, og kjempegode å gå i! Skinnstøvler for 400 kr er jo bare billig, da!

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=350285-3

De har andre "tradisjonelle" boots også.

Skrevet

Ja, de så jo ikke så verst ut :) Takk for tipset. Hva synes dere andre om de bootsene fra Sparkjøp?

Skrevet

De bootsene fra Sparkjøp var veldig fine, blant de bedre jeg har sett. Likte fargen godt, finere enn alle de lysebrune som er å få kjøpt nå.

Mulig jeg bestiller...

Skrevet
Hva synes folket om disse?

:Nikke:

Jeg drømte faktisk i natt at jeg kjøpte et par nesten helt like bare i grønt. :ler:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Men nå fikk jeg skikkelig lyst på de på SparKjøp. What to do?? De hadde jo en billigere utgave på SK sånn at jeg kunne kjøpt begge deler, men de var ikke like fine... :sjenert:

Skrevet

Don't settle for second best. ;)

Kjøp de du synes er finest! :-D

Skrevet
Er de smale? Jeg har også tjukke legger, em de så ikke alfor smale ut.

Jeg får iallefall ikke igjen de siste to-tre cm på glidelåset. Men nå har jeg skikkelige fotballegger og da.

Skrevet

Jeg kommer i hvert fall ikke til å kjøpe sånne. Det er ikke helt min stil, men det ser sikkert bra ut på andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...