AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Dere som får sår hals av pollen. Holder dere dere hjemme, eller lever dere som normalt når sår hals er indikasjon på å være hjemme i disse tider? Anonymkode: c1936...9a3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Når jeg vet det er pga allergi så følger jeg bare vanlige tiltak. Jeg har kryssallergi slik at jeg får sår hals av masse mat (alt av grønnsaker og frukt) under pollensesongen og da vet jeg som regel om jeg har fått i meg en tomat eller noe den dagen det gjelder. Anonymkode: e1ab5...9e8
GammelKaktus Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Lever som normalt. Har sår hals hver dag når jeg våkner, året rundt. Har helårsallergi og støvet forsvinner jo aldri helt. 😏 Tester ikke så lenge jeg ikke får noe utenom det vanlige.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Hva med hoste? Er jo ikke veldig akseptert for tiden. Anonymkode: c1936...9a3
Anzii Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Jeg kan både bli snufsete, nyse og hoste (symptomer som er lett synlige for andre), pga allergi. Jeg lever som normalt. Hoster eller nyser jeg, og faller det seg naturlig, sier jeg bare i en lystig tone «at jeg sliter med allergi, så det er ikke corona hehe». Skjer det på butikken hoster/nyser jeg i albuen og tar antibac på henda. Man kan forøvrig få pins på apoteket hvor det står man har allergi, om man opplever det som veldig sjenerende. Jeg har heldigvis ikke slitt så mye med symptomer at det vises feks på butikken. Er heller når jeg er med folk over lengre perioder at de kommer til syne ☺️
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Jeg er enig i at jeg må kjenne mer på hele almenntilstanden før jeg evt. tester meg. Litt sår hals med litt hoste og nys er ikke nok for at jeg tester meg for korona, for da har jeg måttet testet med hver eneste dag av denne pandemien 😂 Men om jeg får kraftig hoste som sitter dypt i brystet, feber, og at jeg føler meg syk, da blir det noe annet. Må faktisk se ann litt hva som er normal tilstand for meg og min kropp. Anonymkode: 76d71...7fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå