Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt problemer med hotmailen min i over en uke nå, fikk jeg råd om å slette msn-messenger og installere den på nytt.

Kan virke som om jeg har fått en nyere versjon (hadde msn-messenger 7.0), og mange funksjoner er borte!! Bl.a. kan jeg ikke kopiere noe og lime inn et annet sted,- f.eks lage linker til internettsider osv. :overrasket:

Jeg har på en måte mistet den øverste verktøy-linjen. Har prøvd å finne den på innstillinger, men ikke lykkes.

Jeg hadde noen funksjoner fra Yahoo som jeg likte og som ikke hadde gitt meg virus, men de kan jeg heller ikke re-installere nå.

Alt virker tungvint, men mye kan jeg sikkert venne meg til.

favoritter syntes jeg var kjekke å ha på venstre side, nå dropper de ned midt på og det er mer tungvint å bla blant dem også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt øverst i venstre hjørne er det et sånt merke ^ som peker opp og ned. Trykker du på den så kommer bilderammen med verktøylinjen opp. Ihvertfall hos meg, jeg har ikke den nyeste versjonen så det er mulig det ikke er helt likt.

Skrevet

Er ingen sånne omvendte v'er øverst i venstre hjørne hos meg :forvirret:

Mangler i det hele tatt mye! På chaten er personlige bilder både av den jeg chatter med og meg også borte og jeg finner ingen steder hvor jeg kan få det fram.

Skrevet

Du har ikke kjørt A-patch? (Hvis du ikke vet hva det er, så har du vel antakeligvis ikke det).

Skrevet

Har du sjekket HVILKEN versjon av MSN MEssenger du har nå?

*hjelp - Om MSN Messenger* der står det hvilken versjon du har. Mulig du av en merkelig grunn bruker en eldre dårligere versjon.

Skrevet

Beklager at jeg ikke har vært innom og meldt fra: det er litt flaut, men jeg hadde bare installert msn.explorer. Nå har jeg fått msn.messenger 7.5 og alt er som jeg ønsket det :ler:

Men, takk for at dere engasjerte dere :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...